Stille dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. maj 2010

Lise

i juli 2007  Hvad har i lavet idag? Og nu vi er igang - skal i noget spændende i weekenden?

Vi har opsagt vores rengøringshjælp (MAN synes at den hjemmegående har tid nok til den slags, nu hun ikke har andet at lave ), så jeg har gjort hele huset rent, mens Caffer tog en fire-timers lur  Dog vågnede han (heldigvis) da jeg skulle til at vaske gulvet over det hele, så det måtte Christian gøre. Det var faktisk også planen at jeg skulle vente til han kom hjem fra arbejde (han har tidlig fri fredag), så vi kunne gøre det sammen... Så tog vi ud og storprovianterede til weekenden, og hjem og hente Simon i vuggeren. Aftensmaden blev grillet på terrassen, hvor den også blev indtaget, og til dessert var der pandekager  Nu puttes Simon af far, Caffer ligger i vognen på terrassen og slumrer og moren sidder i sofaen med et dejlig glas rosévin og venter på All Stars.

Ikke de store planer for weekenden, udover en fødselsdagsting på søndag aften..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

Helle30

Vi har heller ikke de store planer. Hér er der også en fødselsdag på programmet søndag. Et vennepars søn bliver 1 år, og der er inviteret til lagkage og snobrød. Sofie glæder sig, for som hun siger; Så sal ha' fin kole ou halskæid på.

Egentlig var vi inviteret til uendelig spisning (afbrudt af kaffe med kage) hos svigerne i Brande. Vi har dog besluttet, at vi ikke tager derover. Nu er jeg bare spændt på, om Niels får ringet og fortalt sin mor det, før hun ved selvsyn må konstatere, at vi ikke er der. Jeg er træt af, at det altid er mig, der skal arrangere og aftale og melde til eller fra, så denne gang foretager jeg mig intet.

I dag har jeg fået vandet og luget krukker og forspirede grøntsager, fejet terassen og hevet en masse ukrudt op, hvor der senere skal plantes ud.

Ønsker god pinse til alle!

- Helle

Anmeld

21. maj 2010

Marco2

Her er der fuldt program hele weekenden.

Imorgen skal Emily ud og ha' en prøvetime i ridning fra 9.30 - 10.

Så hjem og og gøre rent og lave mad til min veninde og hendes kæreste og deres børn kommer fra KBH kl. 13.

Lørdag aften er der Champions League finale, så der kommer der en del "knejter" til bold, øl og varme hunde.

Søndag skal vi til svigermors fødselsdag kl. 13.00 og så regner vi med at afsætte Emsen derude til næste formiddag, så Thomas og jeg kan komme ud at spille golf mandag morgen. Så ud og hente Emsen og hjem og lave forhåbentligt ikke så meget. Håber på godt vejr så vi kan få lavet lidt ude i haven hvis vi gider.

Så der er fully booked.

AG - som venter på at ungen overgiver sig så vi kan komme til at se "Luftkastellet der blev sprængt"

Anmeld

21. maj 2010

Siber

Vi har heller igen vilde planer i denne weekend. Vi trenger også til at puste ud!

Vi har lige haft besøg af sviger og  med et overlap på 7 timer kom mine forældre, de er så lige rejset i dag. Det har været hyggeligt, men nu trenger vi også til at være os selv.

Weekenden har de lovet knald godt vejr, så vi skal male båd (jolle) og gøre den klar så den snart kan komme i vandet. Ellers har farmand lovet ALma at de skal bygge lego, og vi skal nyde det gode vejr.

Jeg skal have forberedet nogen forældresamtaler og forberede mig til vores planlægningsdag, hvor året skal evalueres.

Ja det var vidst den pinse

Knus Siber

Anmeld

21. maj 2010

Nadi

Jamen jeg fik lov til at sove længe idag, for Frida var vågen i 3 (TRE!!!) stive timer i nat og ud af de tre timer var Oliver vågen i én  Så Dennis stod op med mindstemanden og afleverede ham i bh imens mor og Frida snuede.

Så har str 62 indtaget Frida's klædeskab idag, så jeg har brugt dagen på at rydde ud og op og vaske tøj.

Så blev Ollie hentet i bh og da vi kom hjem legede vi ude i haven ham og jeg og Frida sov sødt i sin barnevogn  

I weekenden skal vi fejre min far, han fylder 55 år imorgen så han har inviteret til morgenkaffe. Dennis skal arbejde, desværre, men så har han fri en hel uge når han har fri kl 16.15 imorgen  
Imorgen aften skal jeg ud med en veninde  og Dennis + ungerne skal hen til et hold venner og se bold.

Søndag skal jeg ud og løbe

Anmeld

21. maj 2010

ka li ja

dejligt med afslapning på sofaen med lidt rose lisepigen

jeg er i gang med at lave et par kager til søndag.

i dag har vi været nede og besøge min far og pap. i morgen ved jeg ikke hvad vi skal.. men hvis vejret blir godt tager vi nok i mormors kolonihavehus.

og søndag skal jeg ha afleveret kager, og xander skal på playdate kl 13, så der har jeg arthur lidt for mig selv

det er vist vores lidt kedelige weekend.

Anmeld

22. maj 2010

Kaufie

Manden min har masser af planer denne weekend - mens jeg selv er kommet for sent ud af busken - og derfor hygger mig herhjemme med William....

Vi har været ude hele formiddagen, hvor Claus og ham kammeraten han laver lejlighed sammen med også var her. Nu er mænnerne taget i IKEA, William snorker og jeg holder siesta indendøre....

Slapper bare af før en kort, men travl arbejdsuge forude....

Anmeld

22. maj 2010

Anja

Min weekend står i børnenes tegn.

Fredag passede vi Jonas´ lillesøster Lærke (mor og papfars datter), hun er så blevet hentet her til formiddag, hvor manden også skulle afsted. Han har en fed dag foran sig med sine ansatte, de skal i Det ny teater og se Mary Poppins og så skal de i Tivoli og spise og have turpas  - SNYD! Men jeg hygger så med mine 3 unger. Vi har leget i haven og nu har vi lige bagt havregrynsboller som vi skal have her i eftermiddag  Når alle 3 unger vil forme egne boller kræver det lige lidt oprydning/rengøring bagefter .

Rest af pinsen har manden også fri, så det er dejligt. Søndag står den på en tur i svømmehallen og fødselsdagshygge, da manden fylder 35 år og mandag får vi venner på besøg.

Alt i alt en alsidig pinse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.