Er ved at eksplodere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

986 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. januar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg er virkelig arrig lige nu >( I går kom Henrik tidlig hjem fra arbejde, dvs kl 16.30. Han havde det ikke godt, og gik direkte i seng. Han var lige oppe for at tage et bad og sige godnat til Jesse. Fair nok. Han tager på arbejde i morges, og aftalen er, at jeg gør rent i dag og han henter Jesse i dp, for min allergoeste venninde blev færdig som arkitekt i dag. Jeg ville gerne ind og sige tillykke. Kl. 9.30 i formiddags ringer han for at sige han er på vej hjem, for han er stadig syg. Jeg kan derfor ikke komme ind til min veninde og jeg når ikke at blive færdig med rengøringen inden han kommer hjem, og gerne vil have ro for han skal sove. Men jeg får da bagt nogle bananmuffins, for jeg havde planlagt at jeg vil hygge mig med Matador i aften, for Henrik har jo planer om at sove. Så jeg sidder hele dagen inde i stuen og kan ikke fortage meget noget som helst. Røvkeder mig for at sige det lige ud. Jeg går ind til ham og spørger om jeg skal lave suppe til aften, og han siger ja tak. Jeg henter Jesse i dp og går i Brugsen. På hjemvejen tager jeg så lige 800 m hundelort-slalo, og alligevel lykkes det mig at køre en over med barnevognen og træde i resterne :'( Hvorfor f***** kan man ikke samle op efter sig? Der er hele tiden proppet med lort på det fortov. Jeg kunne godt tage en anden vej, men der er dagligt 800 m fri hesteskidning. Det er glæden ved at bo ved siden af en landbrugsskole >( Jeg kommer hjem med en unge som skriger på den juice jeg har købt, en barnevogn fyld med hundeafføring og prøver at få hjulene af inden de kommer indenfor. Henrik står bare og kigger på mig! Tak for hjælpen siger jeg til ham. Jamen jeg har det dårligt. I det mindste kunne han have åbnet døren så Jesse kunne komme ind i køkkenet. Jeg bruger så de næste 3 timer på at lave suppe FRA BUNDEN!!! til manden og da vi skal spise.....jeg har ikke lyst til noget. Da vi har spist går Jesse ind i soveværelset...Jeanne, gider du hente ham? Jeg sover. Og min første tanke er gid du sover ind. Ikke pænt, jeg ved det, men bare den mindste forkølelse og han er døden nær. Er det en typisk mande ting, eller er min kæreste bare et skvat? Da jeg endelig har fået Jesse til at sove, jeg går ud for at gøre hjul rene...og så står det bare ned i stænger. Men nej, Jesse sover ikke, og det kommer Henrik og fortæller mig i stedet for at gå ind til drengen. Så mig af det våde overtøj, ind og putte knægten og der at nu har Henrik lagt sig på sofaen. Mig ud i regnen for at blive færdig, og da jeg kommer ind spørger jeg Henrik om hvorfor han ikke ligger i sengen. (?) Han vil gerne ligge på sofaen for ikke at få ondt i ryggen. Nu sidder jeg så her. Og jeg får ikke set Matador, for vi ejer kun den ene sofa, og der ligger han og sover. Jeg sidder på en crappy kontorstol og er rasende >( Det er vist ikke lige min dag i dag. Og i morgen skal han ikke på arbejde, men det kan jeg ikke tage mig af. Der er lagt planer for weekenden så der SKAL gøres rent og handles i morgen. Og det skal ikke undre mig at han nok skal få smittet Jesse. Og grunden til at jeg ved det....det er nemlig min sidste ferieuge, så den skal jeg selvfølgelig bruge på at passe en syg dreng - og så skal han forresten vaccineres, og det kan man ikke med influenza. :@ Det blev vist lidt længere end jeg havde planlagt, men jeg er faldet lidt ned... 4 now! Grrrrrr Jeanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2008

Kloster

TOTAL GRINER 8D 8D 8D
Måtte da lige trække en HEL del, da jeg læste dit laaaaaange sure opstød over en ren og skær skod-dag 8(
Jeg har vist ikke så meget at sige, men ihh hvor jeg kender det... Tror bestemt, vi kvinder prøver denne slags dage et par gange om året.
Disse dage er dage, hvor vi aldrig skulle have steget ud af sengen om morgenen. Stiger vi ud, skal vi bestemt gå i seng kl 20 igen.
Sådan en dage er bare allllt for lang i forvejen til sådan noget shit :)

Men hvis det kan trøste lidt, kan min tålmodighed VIRKELIG også komme på prøve ved småsyge mænd... Ser bare så mange total pyldret mænd på sygehuset. Og de har endda kun diarré og opkastning!!!

Ja hvad skal vi kvinder ikke gøre, når vi har diarré og bræk??? Vi skal sgu da feje børnene væk fra kummen af, imens vi brækker os og samtidig skal fortælle de nysgerrige unger, at mor altså er ved at brække sig, så de skal gå uddddddddddd!!! (?)

:D

Venlig hilsen
Kloster

Anmeld

24. januar 2008

Pia.

Sødeste Jeanne.

Må indrømme jeg smilede lidt over dit sure indlæg... For jeg kunne næsten se dig for mig, så et billede af en meget rasende kone afsted med en barnevogn fyld med vare og hjulene indensmurt i lort...

Og til dit spørgsmål, NEJ det er IKKE kun din mand der ligger for døden, når han har den mindste snue, det gør min også. Vi har ligget hele familien med Roskildesyge, og jeg har da måtte stå op og klare det meste imens jeg har været syg, Jim kunne dårligt selv slæbe sig på toilettet *GG*

Men jeg føler med dig og selvom jeg smiler over dit indlæg ved jeg godt, det på ingen måde er sjovt at stå i det.
Øv at du ikke kom ind til din bedste veninde i dag, sådan en dag er jo noget helt specielt, og den kommer jo ikke bare tilbage.

Jeg håber at dagen i morgen bliver bedre for dig, at du når din rengøring, får en fantastisk weekend og at Jesse slipper for at blive smittet at farmand.

Stort knus og tanker fra PIA.

Anmeld

24. januar 2008

Pia

Heysa.. Hi hi hi.. det er nu altid godt med en indlæg der ligger op til en godt grin ;) Mænd ( eller mangel på samme ;) ) er de største pylder røve når de er syge.. Jeanne din dag minder meget godt om en jeg havde i sidste uge. Der var det bare mig der måtte lægge mig fordi jeg var vag og straks går manden i sort fordi han står med det hele. Det er som om han ikke kan finde ud af det. Og det er på trods af at han er alene med Lærke 6 aftner om måneden ( der har jeg nemlig aftenvagt. ) Og de dage klare han til UG.. ( dog ejer han ikke et oprydnings gen 8( ) Nå men anyway, når jeg er syg er det så "frygtelig "at han skal klare det hele og jeg ikke kan hjælpe.. Men da han kom hjem dagen efter og han også var syg, ja så var fanden da først løs.. For han kunne da slet ingen ting ( jeg var forkølet og af en eller anden grund har det altid været sådan at jeg bliver hundesyg af en forkøelse :'( Men sådan er det bare ). Han var så blevet lidt snottet ( men spørg i ham var han døden nær :-o).. Nå men det jeg vil frem til er, at han kunne jo så absolut ingen ting.. Til mit held havde vi flere dage i forvejen aftalt at Lærke skulle hentes af svigermor i dp den dag og så sove ved dem til næste dag.. ( min svigermor er suværen.. Tilbyder ofte selv og tage Lærke og står altid til tjeneste(L) ) Men havde vi været i den situation at Lækre var kommet hjem fra dp, ja så tør jeg slet ikke tænke på hvordan den dag var gået.8( Men om jeg fatter hvorfor mænd er sådan nogle skavt når de er syge.. Det er og bliver vist en gåde (?)(?) Men så er det jo godt vi har en side som denne hvor vi kan får luft.. Sorry Henrik hvis du læser med. Håber ikke du føler dig trådt på. Ved jo godt vi ikke kan kæmpe alle mædn over en kamp:D Hilsen Pia.

Anmeld

25. januar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ja nu kan jeg faktisk godt se det komiske i det hele :) Måske fordi jeg ikke er så sur længere. Men historien er ikke slut endnu. Kl 22.30 kom han ind i soveværelset hvor jeg sidder og chatter med min lillesøster, og siger at han er træt og gerne vil i seng. Hvordan han så end kan være træt ved jeg ikke, for han har snorket meget højt inde på sofaen. Men han går i seng og jeg går ind og læser nyhederne på tv.

I dag da jeg havde afleveret Jesse er han stået op da jeg kommer hjem. Min plan var at jeg ville spise morgenmad, støvsuge og så et smut i Fakta for at handle ind til i næste uge. Men men men.....han brokker sig over at halsen gør mere ondt, så jeg tvinger ham til at få en tid hos lægen. Det får han så en time senere, og spørger om jeg ikke nok vil med. Tøsedreng ;) Jeg skynder mig at hoppe på cyklen og tager i fakta. Køber kamillete, honning og yoghurt og tager i Brugsen efter Strepsil. Det siger jeg til ham at når han får lyst så er der de ting.. jamen jeg har ikke lyst til noget nu. Nej det ved jeg godt...jeg sagde også NÅR du får lyst. Vi tager til lægen og han har flu og en mild halsbetændelse. Så han skal have penc. Det er da også synd for ham, men jeg har brugt de sidste 30 min på at være oppasser....vil du lave te, vil du hente yoghurt, mere te, strepsil......osv.

nu ved jeg ikke hvad der er værst...at han sover og jeg ikke kan lave noget, eller at han er vågen og klynker :P

Men igen tak for jeres svar, de fik mig til at se lidt lysere på det hele. Og nu er det tid til den morgenmad.

Kram Jeanne

Anmeld

25. januar 2008

SaNiNa

HEJ JBP8340.

Jeg skal vist være taknemmelig for min kæreste han siger aldrig hvis han har det lidt dårlig eller ondt... hvis han så endelig ligger i sengen beder han aldrig om noget. Det er altid mig som spøger om han ikke vil have noget...

men eller i hverdagene skal jeg osse sige tingene til han 100 gang før han rejser sig og når han så gør det søger han bare for han ikke skal gøre det igen men nej nej den går ikke du. Så får han bare lov at gøre det om... det er blevet meget bedre end tiden men vi har vi osse boet sammen nogle år. jeg ordner altid vasketøj i bunker og lægge en seddel men program og grader... og så bliver det først sat over 5 min før jeg kommer hjem hehe men sådan er han jo det har jeg snart vendet mig til...

men vi elsker dem jo alligevel selv om de kan være trælse...

Håber virkelig for dig han snart er på benene igen så du osse kan få hold din ferie...

Sanne

Anmeld

25. januar 2008

Doktor Doolittle

Hahaha dit indlæg er totalt grineren :)):)):)) Jeg tror vi alle kender til en lignende situation. Jeg undrer mig også tit over, hvordan det kan være at jeg med 40 i feber stadig kan lave ting og sager og passe børn, mens Michael skal ligge på sofaen og ligner een, der er ved at dø, hvis han er forkølet (?) Bortset fra det er han nu ret sej og laver lige så meget som mig derhjemme. Og.. det bedste er, at han gør det på eget initiativ og han er MINDST lige så god som mig til alting og bedre til at lave mad MUMS :P Han har dog også udfald, så jeg har da prøvet lignende dage som dén du beskriver :'( Knus Tina

Anmeld

25. januar 2008

Honningblomst

Uha, det havde Eva her så SLET IKKE fundet sig i. Kan sgu ikke være rigtigt at mænd ikke kan tage ansvar på lige fod med kvinder...også når de er syge.
Nå, men det er måske derfor jeg bor alene....gider simpelthen ikke en mand for enhver pris og har jo et skønt liv selv.*S*
Håber du er faldet ned igen.;)
Stort knus...

Anmeld

26. januar 2008

HelenaS

Du er meget god til at beskrive :))

Men om jeg fatter du gider løbe sådan rundt for ham 8( Det var aldrig sket her. Selvfølgelig hjælpes man ad, og er den ene syg, så tager man et tørn, men det lyder da ikke som han havde det SÅ dårligt...

Anmeld

26. januar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg ÆÆÆÆLSKER min svigermutter. Hun var her lige for at kigge efter Jesse mens jeg gik med hunden (klapvognen er punkteret) og hun var da godt nok efter sin søn. Smil nu, at se sur hjælper ikke noget :) Og da hun gik sagde hun stille til mig, at han altid har være overdrevet klynket når han var syg. Og det kan jeg skrive under på :S

Senere stod Henrik og jeg og snakkede i køkkenet og sagde at han ikke kunne forstå at han skal have det så dårlig. Mit svar var: du har det ikke mere dårligt end så mange andre, du er bare mere klynket ;) Og bad ham om at huske på hvordan han har lige nu...næste gang jeg har det røde (får nemlig migræne i 2 dage). Det er lige nu ikke så meget sygdom han lider af, det er spændingshovedpine af at sove 19 timer i døgnet. Men vil han høre på mig når jeg siger hvilke øvelser han skal lave for at løsne op.....? Nej da, han ved bedre ;)

Han har også lige sagt at jeg skal huske ham på at han skylder mig blomster 8D

Men pyt med det....han kommer til at "betale" på et eller andet tidpunkt 8D

Kh og fortsat god weekend til jer alle - Jeanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.