Easy Performance basic barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.590 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. maj 2010

Hvem?

Hej

Jeg har sådan en barnevogn, som jeg er vældig glad for, men jeg tænkte på om man kan købe en slagt plade eller andet man kan sætte i barnevognen, sådan at barnet kan komme op og sidde, så man er fri for at have bunker af dyner med til det??

/Boe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

DK

Min veninde har en (øøhhhh brio?) men har købt sådan en rygplade fra Odder barnevogne, fordi den havde flere trin i højden, og hendes egen der var indbygget havde kun "sidder helt op" eller "ligge ned" positioner.

Hun købte den i en almindelig baby/barnevogns butik og gav vist kun 150 kr. eller noget i den dur for den! Den er super smart og fylder ingenting! Hun har den liggende under madrassen i fodenden når den ikke er i brug!

Anmeld

29. maj 2010

Hvem?

Var forbi Babysam og fik skam også købt en plastiskdims til vel og mærke 189,- kr for en lille plastikramme og det er da (undskyld) det væreste gang lort jeg længe har set, så nu har min mand lavet en af træ, hvor sønnike kan komme helt op og sidde istedet for at sidde halvoppe med den fra babysam, phu ha.... ærger mig over at have købt det skrammel....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.