Sen hjertescan veoloverstået :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. maj 2010

LinLin

Var i dag for 5. gang inde at se lillebror - alt så helt normalt ud! (blev tjekket fordi jeg selv har haft "fibro elastosis"). Fik også lige tjekket livmoderhals da jeg jeg har haft rigtigt mange plukveer og derfor har været nervøs for om der var risiko for, at jeg fødte for tidligt, men den var "flot lang" (4 cm) sagde han, så det var også bare dejligt

Han blev i øvrigt skønnet til at veje ca 650 g - den lille mand

Sikke en dejlig dag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

saxa

Mor til David skriver:

Var i dag for 5. gang inde at se lillebror - alt så helt normalt ud! (blev tjekket fordi jeg selv har haft "fibro elastosis"). Fik også lige tjekket livmoderhals da jeg jeg har haft rigtigt mange plukveer og derfor har været nervøs for om der var risiko for, at jeg fødte for tidligt, men den var "flot lang" (4 cm) sagde han, så det var også bare dejligt

Han blev i øvrigt skønnet til at veje ca 650 g - den lille mand

Sikke en dejlig dag!

Hvor skøøøønt!!!  Det bliver da bestemt en ekstra god weekend.. Og man kan jo altid holde til liiige at se lillemanden igen.. hehe.. Skal i så til flere scanninger, eller var den her den sidste?

Kram og GOD PINSE

Anmeld

21. maj 2010

Mettemus

Weehu, fedt! Så er der jo grundlag for en dejlig pinseferie - skønt vejr, ekstra fridag, og en lillemand der har det super godt!

Anmeld

21. maj 2010

LinLin

saxi skriver:

Hvor skøøøønt!!!  Det bliver da bestemt en ekstra god weekend.. Og man kan jo altid holde til liiige at se lillemanden igen.. hehe.. Skal i så til flere scanninger, eller var den her den sidste?

Kram og GOD PINSE

Rigtigt skønt! Det var sidste gang - ikke flere planlagte i hvert fald

God pinse til dig også

Anmeld

21. maj 2010

LinLin

Mettemus skriver:

Weehu, fedt! Så er der jo grundlag for en dejlig pinseferie - skønt vejr, ekstra fridag, og en lillemand der har det super godt!

Ja det er

Har også haft fri i dag - så fire dages weekend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.