Av av det gjorde jo ondt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.059 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. maj 2010

Wish upon a star

Så nu er jeg blevet insemineret, og det var faktisk ikke nogen rar oplevelse.. Det gjorde jo ligefrem ondt!!  Min gynækolog havde vist ikke oplevet før at det skulle være så besværligt at inseminere nogen før. Hun måtte bruge adskillige forsøg før det lykkedes for hende, og så var der ellers dømt smerter da hun sprøjtede det op Men nu er det heldigvis overstået, så jeg håber bestemt at det lykkes, så jeg slipper for at skulle igennem det igen. Nu skal der bare dyrkes en masse lagengynmastik de næste par dage Hehe.. 

Er der andre herinde der har oplevet, at det gjorde ondt at blive insemineret??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

benthe :-)

BettinaHornskov skriver:

Så nu er jeg blevet insemineret, og det var faktisk ikke nogen rar oplevelse.. Det gjorde jo ligefrem ondt!!  Min gynækolog havde vist ikke oplevet før at det skulle være så besværligt at inseminere nogen før. Hun måtte bruge adskillige forsøg før det lykkedes for hende, og så var der ellers dømt smerter da hun sprøjtede det op Men nu er det heldigvis overstået, så jeg håber bestemt at det lykkes, så jeg slipper for at skulle igennem det igen. Nu skal der bare dyrkes en masse lagengynmastik de næste par dage Hehe.. 

Er der andre herinde der har oplevet, at det gjorde ondt at blive insemineret??

hejsa...
nej det gjore det ikke på mig.
alt for dig
benthe

Anmeld

21. maj 2010

Vidunderligeunger

ingen erfaringer herfra, men synes lige du skulle have et  og så får du lige  x 1000 og alt mit graviditetsstøv

Anmeld

21. maj 2010

oo

jeg har ikke prøvet at selve inseminationen gjorde ondt...det svider måske lidt når det der lille rør bliver lagt ind og så er papegøjenæbbet jo aldrig særlig behageligt

til gengæld fik jeg nærmest mavekramper bagefter og har tudet lidt på vejen hjem i bilen næsten hver gang. det er også meget få gange vi har kunnet dyrke sex "ved siden af" fordi jeg havde så forbandet ondt

men rigtig meget held og lykke!!

Anmeld

21. maj 2010

Vial

Det har aldrig gjort ondt på mig.

Er det oprenset sæd - i så fald er det en god idé at holde igen med nyt frisk sæd her i Pinsen.

Altså masser af sex er godt. Har bare hørt at hvis der kommer rigtig sæd op efterfølgende, så kan det ende med at det "slår hinanden ihjel".

Ihh, lyder jo helt hjernelamt, når jeg skriver det. Har altså bare hørt, at et godt skud fra pistolen kan virke som antistoffer. Det var fertilitetslægen, som sagde det. Så det er ikke en ammestuehistorie.

Håber, at der var held i "sprøjten" og krydser fingre for jer.

Anmeld

21. maj 2010

Soap

KaMa skriver:

Det har aldrig gjort ondt på mig.

Er det oprenset sæd - i så fald er det en god idé at holde igen med nyt frisk sæd her i Pinsen.

Altså masser af sex er godt. Har bare hørt at hvis der kommer rigtig sæd op efterfølgende, så kan det ende med at det "slår hinanden ihjel".

Ihh, lyder jo helt hjernelamt, når jeg skriver det. Har altså bare hørt, at et godt skud fra pistolen kan virke som antistoffer. Det var fertilitetslægen, som sagde det. Så det er ikke en ammestuehistorie.

Håber, at der var held i "sprøjten" og krydser fingre for jer.

Jeg kommer lige fra fertilitets læge og skal insemineres i weekenden og spurgte netop med sex og han sagde at der har absolut intet at sige what so ever og hvis noget så øger det chancerne 

Men for at svare på spørgsmålet, nej det har ikke gjort ondt , først bagefter som Tjuhl også beskriver 

Krydser fingre for jer  Og håber i vil gøre samme for os i weekenden 

Anmeld

21. maj 2010

Vial

Soap skriver:

Jeg kommer lige fra fertilitets læge og skal insemineres i weekenden og spurgte netop med sex og han sagde at der har absolut intet at sige what so ever og hvis noget så øger det chancerne 

Men for at svare på spørgsmålet, nej det har ikke gjort ondt , først bagefter som Tjuhl også beskriver 

Krydser fingre for jer  Og håber i vil gøre samme for os i weekenden 

Okay. Måske det bare gælder donorsæd - og så kan den ene mands sæd slå den andens ihjel. Må se om jeg kan finde noget om det. Ellers er jeg da tilbøjelig til at give dig ret. Vi ved jo for pokker at nu mere sex man har, nu større sandsynlighed for graviditet!

Anmeld

21. maj 2010

Vial

KaMa skriver:

Okay. Måske det bare gælder donorsæd - og så kan den ene mands sæd slå den andens ihjel. Må se om jeg kan finde noget om det. Ellers er jeg da tilbøjelig til at give dig ret. Vi ved jo for pokker at nu mere sex man har, nu større sandsynlighed for graviditet!

Kom da lige i tanke om at nogle bliver insemineret 2 gange i samme periode. Så må gælde forskelligt sæd - hvis der er hold i det.

Anmeld

21. maj 2010

Soap

KaMa skriver:

Kom da lige i tanke om at nogle bliver insemineret 2 gange i samme periode. Så må gælde forskelligt sæd - hvis der er hold i det.

Jeg skal nemli 2 gange her lørdag og søndag også tvivler altså på der er hold i det overhovedet og slet ikke når min fertilitets læge siger sådan 

Anmeld

21. maj 2010

Soap

Hov der trykkede jeg for hurtigt 

Men det lyder da egentlig meget sandsyneligt at det er sådan med donor sæd , sårn lidt survival of the fittest agtigt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.