Puuh, jeg er balderet, som i bombe-smadret hammer-banke TRÆT.
Men så kan man da mærke sig selv ...eller noget 
Jeg er jo startet med at arbejde. Og det er SKØNT. Men også HÅRDT.
Jeg tror jeg bliver rigtig rigtig glad for det. Men det er svært i begyndelsen at være ny og skulle lære beboerne at kende, og vide hvad de formår og ikke formår, og hvordan de lige skal tages, og hvad der skal gøres ......rigtig mange informationer, løft og ting at skulle huske. Men ja - jeg kommer jo nok ind i det ligeså stille. Og så tror jeg, at jeg vil trives rigtig godt med det arbejde.
Ansøgning til SOSU-uddannelse, med start til september, er sendt afsted.
Jeg får svar på, om jeg er optaget, den 24 Juni... Så jeg håber på, at det er dét jeg så skal til dén tid. Så kan jeg indtil da arbejde som fast afløser (med supplerende dagpenge).
Nå - men nu skal det handle lidt om Celina.
Hun har været lidt af en rumpenisse de sidste mange nætter.
Det er skismer hårdt at kombinere nyt arbejde, og morgenvagter kl. 7-15 med en lille pige, som ikke sover om natten 
Jeg havde to morgenvagter, tirsdag og onsdag.
Om onsdagen skulle Kenneth også på døgnvagt, så han tog sofaen om natten, for at kunne sove uforstyrret. Dén mulighed havde jeg jo så desværre ikke. Så frøkenen tillod mig ikke at få sovet mere fra klokken 3:55 om natten og frem til at jeg skulle op og afsted på arbejde. Og lige efter arbejde, skulle jeg jo hente pigerne fra vuggestue igen, og være alene om dem, da Kenneth er afsted i 24 timer.
Og natten i nat var mindst ligeså rodet. Der var forskellen dog bare, at jeg først sov klokken 4 om natten 
....og stod op, da vækkeuret kimede igen klokken 7 .....for jeg skulle afsted med pigerne (inden Kenneth fik fri), da jeg var indkaldt til et møde på FOA (om ledighed) ....Og da jeg kom hjem igen fra dét møde, så lå der skam også en indkalelse til samtale på jobcentret.
De er skismer hurtige!! Jeg har været ledig i 3 uger nu!!
Og nu vil de til at finde en aktivering til mig snart.
Så de seneste par dage, har jeg bare kørt og kørt som en duracel-kanin.
Men nu er batterierne også ved at være flade. Jeg har i gennemsnit sovet 3 timer om natten de sidste par nætter, og oveni været i indkøring på job i 8 timer om dagen og alene med børnene.
Og så skal vi holde fødselsdag i vuggestuen imorgen. Så der skulle lige laver "smiley kiks", pølsehorn ...og så får de en ostehaps 
Og lørdag kommer min side af familien til fødselsdag. Så der skal bages boller og laves lagkage.
Søndag er Kenneth igen afsted på job. Så skal mig og pigerne bare hygge os, og slappe af og have en rolig dag.
Og mandag (helligdag) kommer Kenneths side af familien så til fødselsdag.
Så der skal også lige bages og stilles an.
Huset trænger til at blive gjort seriøst rent, inden vi får besøg.
Men energien er bare nul.
Jeg glæder mig til alt det her. Men jeg glæder mig også lidt til det er ovre.
HVOR ER DET BARE fåå-gin VILDT, AT MIN LILLE CELINA ER 1 ÅR PÅ LØRDAG!
Jeg slutter lige af med et par billeder fra idag, hvor vi grillede i haven 
Det sidste foto er af projektet med at lave "prinsesse smiley-kiks"