Mælkeallergi???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

844 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. maj 2010

mor83'

Hvordan fandt i ud af, at jeres børn havde mælkeallergi?

Min datter på 4mdr, hvergang jeg prøver at give hende lidt risgrød ell MME, bliver hun meget rød ligesom eksem artig. omkring munden og hagen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

Hvordan fandt i ud af, at jeres børn havde mælkeallergi?

Min datter på 4mdr, hvergang jeg prøver at give hende lidt risgrød ell MME, bliver hun meget rød ligesom eksem artig. omkring munden og hagen. 

Vi har en dreng der ikke kan tåle tilsætnings stoffer... Han er blevet priktestet for madvarer (fødevare prik test)

Men denne sider er guld værd...

http://www.foedevareallergi.dk/Boern/Maelkeallergi/0_6_maaneder/0_6_maaneder.htm

Anmeld

21. maj 2010

mor83'

hej

tak for det.

har været hos lægen. fik ikke nogen priktest. det er ikke noget man gøre siger hun. jeg skal bare prøve mig frem med andre MME. men jeg skal bare købe det MME på apotetket.

så jeg ved faktisk ikke om min datter har mælkeallergi. 

Anmeld

21. maj 2010

Corn

mor83' skriver:

hej

tak for det.

har været hos lægen. fik ikke nogen priktest. det er ikke noget man gøre siger hun. jeg skal bare prøve mig frem med andre MME. men jeg skal bare købe det MME på apotetket.

så jeg ved faktisk ikke om min datter har mælkeallergi. 

Man skulle tro vi havde samme læge...

Men prøv andre produkter, vores ældste gylpede for vildt hvis han fik hirsegrød og yngste kan ikke tåle kanel, men har ikke umiddelbart andre allergier

Anmeld

21. maj 2010

LISBETH:-)

Hejsa,

Min datter havde mælke allergi som lille. Vi opdagede det ved at hun græd rigtig rigtig meget, og gylpede/kastede op hele tiden. Dog ingen udslet.

Vi gik til lægen og fik en grøn recept på profylac som er det mme man kan købe på apoteket, så får man det billigere, for ellers er det hunde dyrt. Vi fik også af vide at der ikke var noget og gøre før hun var ældre, og vi måtte prøve os frem. Vi kunne straks se synlige forbedringer da vi undgik alt komælk.

Da hun var 8 mdr. var vi til børnelæge og der fik hun en priktest der viste at hun var vokset fra det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.