bade smølferne....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2010

MORJESPERSEN

JustAnotherName skriver:

Hvor er de bare skønne. Dejlige piger 

Tak.... ja det sker meget i det lille hus her for tiden godt at man kan tage masser af billeder så man kan lave minder og selvfølig vise dem frem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

Bondepigen

MORJESPERSEN skriver:

Tak...... ja jeg er også h forelsket i dem, jeg kan side og kikke på dem i teltimevis når de sider og leger eller sover..... Jeg syndes der sker så meget nyt hver dag med dem, så kan de lige det ene og så det nadet... hittet her hjemme nu er at blinke til os med det ene øje..

Hihi, hvor sødt!

Anmeld

21. maj 2010

ChatH

MORJESPERSEN skriver:

Vil lige dele alle disse billeder med jer, jeg tog dem i dag da pigerne var i bad... de er total bade mennesker....

Åhh hvor er de lækre man savner helt den størrelse når man ser sådan nogen billeder!!!

Anmeld

21. maj 2010

Milka

årh, skønne pigebørn!!

her er pigerne ikke vant til at bade sammen, har et siddebadekar som ikke kan bruges til ret meget og ellers foregår det stadig mest i køkkenvasken, en af gangen! nu købte jeg så den lille pool og lod dem sidde i den til de var helt rynkede det var sjovt luca er bange for bruseren, af en eller anden grund. ligesom hun er bange for støvsugeren, blenderen, vaskemaskinen. alt det der larmer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.