Så står den på hårdt arbejde.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. maj 2010

Mka

Hej piger lidt om min dag.

2 besøg på fertilitetklinik. Så fik vi svar på alle vores prøver og jeg blev scannet.

Kan melde mig i klubben med pco. ( selvom at han ikke brugte lige det ord) Men danne alt alt for meget testosteron, dobbelt så meget som jeg skal.

scanningen viste at jeg havde mange små eggeblære ( og et æg som var 10 mm, er i dag på min 10 cyklus dag)

Min kærestes sæd lå i mellemklassen ( 6 millioner) Så det var jo heller ikke helt så godt. Han har fået taget 2.

Så vores opgave de næste 2 cykluser, er at lægge vores kost fuldstændig om. Så jeg kan komme af med mit mandlige hormon, og ned med mit insulin. Manden skal også spise på den nye måde, fordi så skulle hans sæd også blive god af.

Synes sku bare vi er uheldige at det er os begge som ikke er tip top

Er der nogle af jer der har oplevet gravidittet med kostomlægning?

Havde bare lige brug for at fortælle lidt om min dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

Sofiedk

Der er rigtig mange PCO kvinder der har rigtig god gavn er kostomlægning. Ved ikke om du allerede har fået anbefalet bogen Spis dig gravid, men den er netop henvendt til den type kost

Anmeld

20. maj 2010

Mka

Sofiekdk skriver:

Der er rigtig mange PCO kvinder der har rigtig god gavn er kostomlægning. Ved ikke om du allerede har fået anbefalet bogen Spis dig gravid, men den er netop henvendt til den type kost

Ja den bog har jeg, men det er faktisk rigtig svært at spise det helt rigtige . ( troede jeg at jeg havde gjord de sidste 2 mdr)

Anmeld

21. maj 2010

vivs123

Hej.

Jeg er også i PCO-gruppen og er helt ny omkring det, da jag fik stillet diagnosen i Onsdags.

Du skriver om kostomlægning. er der noget specielt man skal tage hensyn til, eller skal man bare bestræbe sig på at spise sundt?

Håber du har overskud til at svare.

Hilsen Vibeke

Anmeld

23. maj 2010

Mka

vivs123 skriver:

Hej.

Jeg er også i PCO-gruppen og er helt ny omkring det, da jag fik stillet diagnosen i Onsdags.

Du skriver om kostomlægning. er der noget specielt man skal tage hensyn til, eller skal man bare bestræbe sig på at spise sundt?

Håber du har overskud til at svare.

Hilsen Vibeke

Vi har fået en masse af vide om kost. Har bogen spis dig gravid. Men det vi har fået af vide er at man skal spise lige dele fedt, protein, kulhydrater i alle ens måltider. Og så er det vigtigt at man ikke får sukker fx fra sodavand. Men synes det er svært at få det hele til at passe sammen. Men jeg bruger den side der hedder madlog.dk, den kan regne ens måltider ud.

Anmeld

23. maj 2010

Mutti2B

Min kammerats kæreste har PCO og hun lagde sin kost om efter "Spis dig gravid"- bogen og vupti om hun da ikke lynhurtigt fik en normal cyklus og måneden efter blev hun gravid

Anmeld

23. maj 2010

Mka

Mutti2B skriver:

Min kammerats kæreste har PCO og hun lagde sin kost om efter "Spis dig gravid"- bogen og vupti om hun da ikke lynhurtigt fik en normal cyklus og måneden efter blev hun gravid

Det er dejligt at høre, for så håber man også på at det hjælper på en selv

Anmeld

23. maj 2010

Mutti2B

Mka skriver:

Det er dejligt at høre, for så håber man også på at det hjælper på en selv

Ja det er godt med nogle succeshistorier en gang i mellem.

Jeg kan huske at hun lavede et skema med de "3 farver mad" som hun hængte op på køleskabet. Det er jo som du selv skriver ikke den letteste madomlægning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.