"Drenge/pige-farver"..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2010

Nadia&Daniel

Da vi ikke kommer til at kende vores lille guldklump's køn før jeg har født - venter vi med alt dette der- Men de ting som jeg personligt selv har lavet: af billeder og ting til pynt - har jeg lavet i lyselilla - da vi synes det er en unisex farve. Den dragt er så fed og passer både til en sød prinsesse og en sej prins

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

Rikke, Liam & Linus

Jeg synes godt den kan gå til en dreng.

Liam har også rødt tøj....det klær ham da rigtig godt.

Det er kedeligt hvis det hele skal være lyseblåt og grønt - på med nogle farver.

Anmeld

20. maj 2010

N&J

MorTilGustav skriver:

Ja, hvordan er det nu det er...? Kan drenge gå i lilla? Har fundet denneher søøøde ting, men ved ik om den er for tøset til min lille dreng...? Hva synes I?
Decoy l/æ body, Lilla/lilla m. kat

Der er da også noget grønt på, så ja helt sikkert.. 

Anmeld

20. maj 2010

BinaMor

Tjuhl skriver:

der FINDES ikke drenge eller pigefarver - NÅH! 

JA, jeg synes sagtens han kan få den på!!! (og den er forresten rigtig sød)

jeg er helt enig...

det er ungerne der bærer tøjet. ikke omvendt. farver er farver. jeg forstår virkelig ikke den lyserød/lyseblå politik

Anmeld

20. maj 2010

Mira0911

Alle farver passer vel til begge køn.. Selv pink herre/drenge short..

Bette her, har da noget tøj som passer både til piger og drenge... Det tager jeg nu ikke så højtidigt..

Anmeld

20. maj 2010

MorTilGustav

Hehe, ja jeg er egentlig selv modstander af det der med visse farver til visse køn, men ville lige høre jeres mening  
Man køber vel fint tøj for at børnene ska se fine ud og hvis folk så ikke synes det er fint så går det fine af det
Den er hermed bestilt og så må jeg tage det med oprejst pande hvis nogen siger "Sikke en sød pige... Jamen er det en DRENG?! Han har jo pigetøj på..."

Anmeld

20. maj 2010

Pige2009

Den vil da klæde Gustav rigtig fint!  Er meget modstander af alle de fordomme der florerer omkring drenge/pigefarver. Laura har alle farver på også en del blåt og ja hun er en enkelt gang blevet forvekslet med en dreng, men so be it...

Knus Linda

Anmeld

20. maj 2010

Bare mig..

Jeg tror ikke jeg ville komme min datter i den, så jo, du kan sagtens bruge den til din søn! -Den er super sød...

Anmeld

20. maj 2010

Mette+Mathias

Jeg synes ikke farverne er tøsede - men katten!!

Anmeld

21. maj 2010

LinLin

David har en lilla bluse og et par lilla joggingbukser... - mørkelilla begge dele... Ville aldrig give ham eller lillebror lyselilla på!

Mht til den bluse du viser synes jeg den er for tøset...  lyselilla + katten gør det, tror jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.