sikkerhedsnåle som klistermærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2010

VIPpigen

Malene84 skriver:

åååhhh de koster så 25 kr stykket  måske jeg bare skal opgive min lille ide

Køb noget af det der "klister papir" (tænker på det til at lave print på dvd/cd) det klister, og du kan jo bare klippe dem ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

Malene84

LLN skriver:

Kan du ikke printe nogle ud og sætte dem på med dobbeltklæbende tape?

Jo... det blir jeg nødt til  det er bare lidt øv

Anmeld

20. maj 2010

Maria.

Ellers så køb nogle labels og print dem ud på, så skal du bare klippe dem ud..

Anmeld

20. maj 2010

VIPpigen

Maria. skriver:

Ellers så køb nogle labels og print dem ud på, så skal du bare klippe dem ud..

Det var faktisk lige det ord jeg ledte efter, det kunne bare ikke komme ned til fingrene, så det blev til "klister papir".... hehe

Anmeld

20. maj 2010

Malene84

VIPpigen skriver:

Det var faktisk lige det ord jeg ledte efter, det kunne bare ikke komme ned til fingrene, så det blev til "klister papir".... hehe

Åh men hvor er I da bare kreative tøser... jeg vil da forsøge

Anmeld

20. maj 2010

KWL

Kan du ikke tegne dem på med en tynd sort tus??

Anmeld

21. maj 2010

lion

Malene84 skriver:

Hey tøser,

Ja... til jer som efterhånden kender mig, kommer det nok ikke bag på jer at jeg allerede er igang med barnedåbs- indbydelser... (holdes d. 10 oktober. hehe)!

Meeeeeen... jeg mangler sikkerhedsnåle til at holde bleen (indbydelsen) sammen, er der nogen der ved hvor man kan købe sådan nogen klistermærker?

Jeg ved godt det vil blive dyrt til at starte med, men hvis du kan få sikkerhedsnåle på et stykke pap, så kan du købe en klistermaskine til 200kr i Panduro.

Hvis det er har jeg en og jeg kan se vi ikk bor så langt fra hinanden.

Det med at starte tidligt, ja det er lige mig, jeg har nemlig gjort det 2 gange, endda bestilte dato i kirken før de var født.

Anmeld

21. maj 2010

Skouboe

Nu KAN det være at jeg er helt galt på den her og har totalt misforstået det hele.. men er der en årsag til at du ikke bare bruger almindelige sikkerhedsnåle??

http://www.pandurohobby.dk/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=515338

Tænker jeg?

Anmeld

21. maj 2010

dorthemus

Malene84 skriver:

åååhhh de koster så 25 kr stykket  måske jeg bare skal opgive min lille ide

Blander mig lige  Så lige, at der er mængderabat på dem hvis du skal have mange.

Anmeld

21. maj 2010

Malene84

lion skriver:

Jeg ved godt det vil blive dyrt til at starte med, men hvis du kan få sikkerhedsnåle på et stykke pap, så kan du købe en klistermaskine til 200kr i Panduro.

Hvis det er har jeg en og jeg kan se vi ikk bor så langt fra hinanden.

Det med at starte tidligt, ja det er lige mig, jeg har nemlig gjort det 2 gange, endda bestilte dato i kirken før de var født.

HAHAHAA-..... det har jeg også gjort. præsten grinede heldigvis bare af mig, men sys det var en god ide. Jeg skulle bare ringe når de så var født.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.