37+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.918 visninger
16 svar
0 synes godt om
20. maj 2010

smokin

Vi er meget klar til at se baby nu! og har fået åbnet en spinkel dør om at det sker ved igangsætning på onsdag (men men men, lad os nu se om de ikke ændrer på planen igen, igen)

Jeg har nu taget 14,5 kg på Havde ellers holdt min kurve meget flot med de 9 kg. Det kunne jeg så ikke mere her til sidst. Jeg er nu stadig ganske tilfreds, men kan efterhånden godt se hvor de ekstra kg sidder (i hovedet og på røven )

Og jeg måler 126 cm rundt om maven nu ups ups siger jeg bare! En ordenlig prinsesse der ligger derinde.

Malou er nu blevet skønnet af jordemoderens kyndige hænder til 3400 gram, en vægt som scanning allerede mente hun var på i STARTEN af maj måned. Vi glæder os meget til onsdag morgen hvor en ny scanning skal vise om der var fejl på den sidste scanning, eller om der muligvis gemmer sig et KÆMPE barn i maven. (vi tager nu ikke de vejninger og skøn så tungt, men med alle de smerter der er placeret omkring underlivet pt. så skal jeg da ikke være bleg for at indrømme at de gerne må tage hende ud snart)

Hej fra,
Zette

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

Liljesilas

Det er bare en flot mave du har dig Hvordan kan de sige, at hun måske allerede skal ud på onsdag? Spørger fordi jeg er ved at være i uge 37, og ville bliver glad hvos jeg fik det afvide Har du også sådan nogle smerter i underlivet (som om der bliver stukket en kniv op agtige smerter.) Det kan bare give mig nogle jag, når jeg ligger i sengen, eller er ude at gå. Andre gange mærker jeg mens. agtige smerter, men ved ikke hvad det er..

Men ihvertfald held og lykke

Anmeld

20. maj 2010

smokin

mayapigen skriver:

Det er bare en flot mave du har dig Hvordan kan de sige, at hun måske allerede skal ud på onsdag? Spørger fordi jeg er ved at være i uge 37, og ville bliver glad hvos jeg fik det afvide Har du også sådan nogle smerter i underlivet (som om der bliver stukket en kniv op agtige smerter.) Det kan bare give mig nogle jag, når jeg ligger i sengen, eller er ude at gå. Andre gange mærker jeg mens. agtige smerter, men ved ikke hvad det er..

Men ihvertfald held og lykke

Det er fordi jeg er meget speciel Nej, pjat!

Det er fordi jeg har graviditetssukkersyge og så får man automatisk ikke lov at gå over termin. Jeg har jo termin om 19 dage. Men pga. barnets vægt så skønner de lige op til termin om barnet skal tages ud ved en igangsætning. Jeg har ladet mig fortælle at skønnes barnet over 4 kg, når man har graviditetssukkersyge så vælger de i de fleste tilfælde at tage barnet ud - fordi det kan blive "uheldigt stort". Normale graviditeter kan sagtens føde børn over 4 kg. Da vores baby allerede i starten af maj blev skønnet til 3395 gram, så kan du jo nok se at der ikke er så lang til 4000 gram men jordemoderen mente dog at det var lidt for højt og derfor har vi ventet i 3 uger med at få den endelige vurdering, som vi så får på onsdag.

Og ja jeg har de smerter du beskriver, jeg har dem 24/7 og det er blot baby der er igang med at gøre sig klar til afgang og hele underlivet der laver nogle justeringer. Det gør jo sindsygt ondt! Men er åbenbart en del af herlighederne for at få en skøn baby ud..

Jeg tror desværre du skal holde lidt ud endnu :-)

Anmeld

20. maj 2010

Jibbe

Super flot mave... jeg håber min bliver ligeså fin når jeg er ved at være tæt på termin... Held og lykke med på onsdag (eller hvornår de beslutter sig for )

Anmeld

20. maj 2010

smokin

Jibbe skriver:

Super flot mave... jeg håber min bliver ligeså fin når jeg er ved at være tæt på termin... Held og lykke med på onsdag (eller hvornår de beslutter sig for )

Ihh tak håber du får en skøn graviditet ligesom jeg har haft (minus de sidste 5 uger)

Anmeld

20. maj 2010

mettenoah

Hvor er du yndig Zette... min søn blev også skønnet til omkring de 3500g. lige før jeg skulle føde, men 4100g. baby kom ud

Anmeld

20. maj 2010

smokin

mettenoah skriver:

Hvor er du yndig Zette... min søn blev også skønnet til omkring de 3500g. lige før jeg skulle føde, men 4100g. baby kom ud

Og du fødte almindeligt? Og på en skala fra 1-10 hvor ondt gjorde det så? Åhhh jeg er så ræd....

Anmeld

20. maj 2010

mettenoah

Zette skriver:

Og du fødte almindeligt? Og på en skala fra 1-10 hvor ondt gjorde det så? Åhhh jeg er så ræd....

Jeg fødte helt almindeligt... og gik ikke spor i stykker.
Jeg er ikk så "stor" i forvejen (161 høj og 52kg) så jeg fik et par komplimenter af jordmoderen pga. en veltrænet bækkenbund og det at jeg kunne presse så stor en unge ud af "lille" mig.

Så det kan du selvfølgelig også!!!

Det er naturligt at blive nervøs... men når det er overstået, føler man sig som verden sejeste kvinde...! SUPER MUM!!!

Anmeld

20. maj 2010

Corn

Du bliver da en superføder... Hvorfor skulle du være andet...

Og hvor er du flot... Jeg håber på at "gå igang" om ca 4 uger... så er jeg lige knap 38+ og det ville jo passe fint.

Anmeld

20. maj 2010

smokin

mettenoah skriver:

Jeg fødte helt almindeligt... og gik ikke spor i stykker.
Jeg er ikk så "stor" i forvejen (161 høj og 52kg) så jeg fik et par komplimenter af jordmoderen pga. en veltrænet bækkenbund og det at jeg kunne presse så stor en unge ud af "lille" mig.

Så det kan du selvfølgelig også!!!

Det er naturligt at blive nervøs... men når det er overstået, føler man sig som verden sejeste kvinde...! SUPER MUM!!!

Føler mig da allerede som supermom med alt det hun har udsat mig for indtil videre. Så bliver da supermom med ekstra på tryk på super når hun er kommet ud. Jeg forstår stadigvæk ikke at der skal komme et barn ud "dernede"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.