Ida i Daub Deluxe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2010

Skouboe

kitty skriver:

Jeg synes nok den så lidt stor ud i halsen.. Den bliver bare endnu flottere, når hun bliver stor nok til den!

Skouboe, laver du de buksedragter i en str. 40??

Og nørdet som jeg er, tænker jeg "Hmm... til for tidligt fødte? Det kan jeg nok godt modificere mønstret til..."

Men desværre - intet voksentøj - du må bare komme i gang med at lave en baby så du kan få fingre i alt det skønne tøj. Jeg er sikker på at det lykkes for jeg liiige om et øjeblik - I laver garanteret en Tjuhl - bare vent og se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

lion

Karo skriver:

Pernille laver buksedragter op til en str. 110, så ja det gør hun.

Er det til Cassandra?

Ja jeg tænkte det

Anmeld

20. maj 2010

otlitrom

Skouboe skriver:

Og nørdet som jeg er, tænker jeg "Hmm... til for tidligt fødte? Det kan jeg nok godt modificere mønstret til..."

Men desværre - intet voksentøj - du må bare komme i gang med at lave en baby så du kan få fingre i alt det skønne tøj. Jeg er sikker på at det lykkes for jeg liiige om et øjeblik - I laver garanteret en Tjuhl - bare vent og se

Tro mig, der arbejdes på sagen!!

Og jeg regnede nok med at du ville tænke "for tidligt født".. Hvad ellers. Det ér jo børnetøj du laver!

Anmeld

20. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

Så fik jeg brev fra Daub Deluxe idag med den buksedragt samt den kjole jeg har købt til Ida.

hold op hvor er hun bare DEJLIG!

Anmeld

20. maj 2010

JustAnotherName

Tøjet er SÅ FLOT!
Og modellen er så lille, nuttet og lækker!! Hun er simpelthen for kær! 

Anmeld

20. maj 2010

ChatH

Karo skriver:

Så fik jeg brev fra Daub Deluxe idag med den buksedragt samt den kjole jeg har købt til Ida.

Hvor er hun bare skøn!!!

Anmeld

20. maj 2010

anna-jonas

Katja................hun er sgu' bare for lækker, den lille Ida-pigen. Hende kunne jeg godt få et godt øje til..................sikke øjne, sikke øjne.

Anmeld

20. maj 2010

MORJESPERSEN

Karo skriver:

Anmeld

20. maj 2010

Ida.

Lille sveske  Hun er simpelthen bare SÅ yndig!

Anmeld

20. maj 2010

Vinker

Nååårh Ida din dejlige lille pige - Hun er bare slet ikke til at stå for!

Og waaaauuuw hvor er det flot det Daub deluxe tøj. Mind mig lige om at hvis jeg får en pige næste gang så må hun bare eje sådan en buksedragt i 10 forskellige udgaver. Dem kan jeg slet slet ikke stå for!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.