Kan man andet end at elske hende.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. maj 2010

lion

Som overskriften siger:

når jo hun er jo min datter

Nej til sagen.

Jeg ville vise jer nogle billeder jeg har fået taget af min SUPER skønne datter, som jeg jo ikk andet kan end elske.

Billederne viser enten en glad og stolt storesøster, eller være på legepladsen med sin fætter som er 4 mdr ældre end hende.

p.s lige et billedet af min storesøster. Ved ikk om I kan huske det men hvornår tror I hun har termin?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

ChatH

lion skriver:

Som overskriften siger:

Nej til sagen.

Jeg ville vise jer nogle billeder jeg har fået taget af min SUPER skønne datter, som jeg jo ikk andet kan end elske.

Billederne viser enten en glad og stolt storesøster, eller være på legepladsen med sin fætter som er 4 mdr ældre end hende.

p.s lige et billedet af min storesøster. Ved ikk om I kan huske det men hvornår tror I hun har termin?

Hvor er hun abre skøn!!!

Anmeld

20. maj 2010

lion

Chatarina skriver:

Hvor er hun abre skøn!!!

Tak

Anmeld

20. maj 2010

MORJESPERSEN

Nej man kan da ikke andet end at elske hende... hvor er hun bare sød.....kan godt forstå du vil vise hende frem til hos... man smelter jo helt

Anmeld

20. maj 2010

Lilletrold

Dejlige billeder - og ja kan godt forstå du er fyldt med kærlighed - hun er helt fantastisk

Anmeld

20. maj 2010

Ni-ko-li-ne

lion skriver:

Som overskriften siger:

Nej til sagen.

nej.... man kan ikke andet end at elske den lille dejlige smukke tøs!

Anmeld

21. maj 2010

lion

Mange tak alle sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.