min far er "syg"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. maj 2010

LIZO

hvor er det svært at se og høre op han har det så skidt. fustrene at man ikke kan gør noget.. han er sikker på han er så syg at han dør imorgen.. for alle omkring ham dør lige pt af kræft. han er selv syg, men de kan bare ikke finde ud af hva han fejer og hvorfor han bliver ved med at rende med de smerter. han går til så mange undersøgelser. de havde så ringet i tirsdag og bet ham komme til samtale idag. sbakket med ham igår, han var næsten ikke til at forstå. han mumler han er træt hele tiden..

oven i det har hans kæreste igemmen 11 år gjort dte forbi. fordi han ikke længere ville betale for hende.. ( skal lige siges at hun er dansk men bor i tyskland)  hun forvendter han betalte alt for dem, når han var der. betalte hendes ture til dk osv.  så var han jo ligesom ikke spændene mere.. han har ellers altid være damens ven. og haft mange af dem.. men nu hvor man er 64 og "syg" så er han sikker på han ikke kan finde en ny..

hvor er det bare svært at se ham på den måde.. hvor er den friske far jeg engang havde.. så gammel er han jo hellere ikke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

TbCp

Øv hvor trist

Jeg håber de finder ud af at det bare er noget ganske harmløst som hurtigt kan kurreres

Anmeld

20. maj 2010

Bondepigen

LIZO skriver:

hvor er det svært at se og høre op han har det så skidt. fustrene at man ikke kan gør noget.. han er sikker på han er så syg at han dør imorgen.. for alle omkring ham dør lige pt af kræft. han er selv syg, men de kan bare ikke finde ud af hva han fejer og hvorfor han bliver ved med at rende med de smerter. han går til så mange undersøgelser. de havde så ringet i tirsdag og bet ham komme til samtale idag. sbakket med ham igår, han var næsten ikke til at forstå. han mumler han er træt hele tiden..

oven i det har hans kæreste igemmen 11 år gjort dte forbi. fordi han ikke længere ville betale for hende.. ( skal lige siges at hun er dansk men bor i tyskland)  hun forvendter han betalte alt for dem, når han var der. betalte hendes ture til dk osv.  så var han jo ligesom ikke spændene mere.. han har ellers altid være damens ven. og haft mange af dem.. men nu hvor man er 64 og "syg" så er han sikker på han ikke kan finde en ny..

hvor er det bare svært at se ham på den måde.. hvor er den friske far jeg engang havde.. så gammel er han jo hellere ikke..

Hmm, det lyder da ikke godt!!!

Er han undersøgt for diabetes? Min far var nemlig osse træt konstant og mumlede så man ikke kunne forstå ham... Jeg har kendt en der havde sukkersyge, og kunne derfor se at det lignede det. Sagde til min far, han skulle blive undersøgt for det, men det troede han, at han var blevet. Jeg sagde, han skulle spørge om han var undersøgt for det, da jeg virkelig troede det var det.

Og ganske rigtigt, det var det... Lægen havde ikke undersøgt ham for det, selv om det var ret åbenlyst... Nu får han insulin hver dag og har det meget bedre.

Håber de finder ud af, hvad din far fejler og at det er noget han kan behandles for!

Anmeld

20. maj 2010

LIZO

det er han tjekket for.. han er med i et forsøg på rigshospitalet vist nok. hvor de bliver tjekket for alt den slags hver 1 eller 2. det er ikke så længe siden han var afsted.

de kan bare ikke finde ud af det hva det er.. de var sikke på han havde tarm kræft men en undersøgelse viste at der ikke var noget der. men alle tyder på det er sådan noget og bliver de os ved med at sige..

oven i det så er de gode til at gøre ham snot forvirret.

heldigvis skal han op til min 2 fastre i næste uge.. min ene faster er oversygeplejeske. så de ville tage hånd om ham.. og prøve at mundre ham lidt op..

Anmeld

20. maj 2010

MORJESPERSEN

Hvor er det rist at læse din far er syg, jeg håber de finder ud af hvad han fejler og behandler det hurtigt så han igen kan blive frisk og få livsglæden tilbage.... Rigtigt godbedring til ham

Anmeld

20. maj 2010

Bondepigen

LIZO skriver:

det er han tjekket for.. han er med i et forsøg på rigshospitalet vist nok. hvor de bliver tjekket for alt den slags hver 1 eller 2. det er ikke så længe siden han var afsted.

de kan bare ikke finde ud af det hva det er.. de var sikke på han havde tarm kræft men en undersøgelse viste at der ikke var noget der. men alle tyder på det er sådan noget og bliver de os ved med at sige..

oven i det så er de gode til at gøre ham snot forvirret.

heldigvis skal han op til min 2 fastre i næste uge.. min ene faster er oversygeplejeske. så de ville tage hånd om ham.. og prøve at mundre ham lidt op..

Ej, hvor må det være frustrerende at få at vide, det peger i den retning..og så ved de ingenting alligevel. Stakkels mand, altså.

Håber virkelig de finder ud af, at det er noget harmløst!!!

fra Tina.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.