Hvordan ville du reagere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. juni 2008

Stumpen

I dag da jeg kom op for at hente Mathilde lå hun i en barnevogn, hvor dynen var godt våd og noget af madrassen.. Jeg havde ikke fået regnslag med i denne uge og da Mathilde -som den eneste- skal ligge ude og ikke under halvtag eller i gagage (staves (?)), da hun falder sidst i søvn og vågner først.. Men dp'moren havde så lånt regnslaget, fra en af drengenes barnevogn, men hans barnevogn er bare mindre end vores, så den sad sjovt, med hullet helt nede, så der kunne koomme regn ind.. Jeg sagde ikke noget, da jeg havde sagt farvel og var gået ud til stumpen.. Jeg kørte hjem med en sær følelse af at for denne ene dag kunne ungen vel godt have lagt under halvtag, når nu det regnede, men også med følelsen, at jeg jo også havde glemt at tage regnslag med, så det var lidt selvforskyldt... Det blev vist et rodet indlæg, men kan I følge mig? Hvordan ville du tænke hvis det var dig der stod i situationen? Ville du påtale det mandag?? Vi er rigtig glade for vores dp, men det har været lidt øv på det sidste, da den anden pige deroppe er begyndt at bide Mathilde, så hun er faktisk blevet mere mut at aflevere og selvom hun ikke græder er det lidt øv at køre fra hende... (H) Anja -der vist ikke selv er helt på toppen for tiden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2008

Doktor Doolittle

Kære Anja

Jeg synes godt de kunne have gjort en undtagelse i dagplejen og have ladet Mathilde sove under halvtaget. Det ville de have gjort i vores vuggestue. Hvis vi glemmer solkasketten til William låner han een osv. og sådan skal det da bare være. Dagplejemødrene er reservemødre for vores børn og bør træde til hvor vi ikke selv formår det, af den ene eller den anden grund.

Jeg ville påtale det på en stille og rolig måde. Ellers bider det sig fast hos dig, og måske bliver du uvenligt stemt. Så hellere få renset luften.
Men vi er jo så forskellige, jeg er bare altid til at være åben, det synes jeg fungerer godt :)

Det er synd for Mathilde hun bliver bidt, jeg håber da snart det stopper og at der bliver taget hånd om det?

Og hvad med dig selv Anja-pigen, hvorfor er du ikke på toppen for tiden?

Stort (H) fra Tina

Anmeld

13. juni 2008

st

Jeg er sikker på, at hvis hun havde vist at Mathilde havde fået våd madras og dyne, så havde garanteret grebet det andeledes an. Jeg tror, at DP har troet på, at det kunne dække jeres barnevogn.
Men jeg kender hende selvfølgelig ikke. Så jeg synes da, at du skal nævne det for hende på mandag. Du kan jo bare sige, at du først opdagede det da I kom hjem.

Håber I finder ud af det. Men æv at der er en der bider. Det er bare så synd, både for dem der gør det, ofte er det jo i mangel på sprog, men også for forældrene til de børn der gør det. De står bare så magtesløse. Jeg håber I finder ud af det.

God weekend til jer.

Knus st.

Anmeld

13. juni 2008

Stumpen

Tina, jeg har skrevet til dig..

st, du har sikkert ret, det virker bare så øv at komme ud til en våd barnevogn.. Vi har en skøn dagplejemor, som vi ikke vil bytte for noget..
(H) Anja..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.