I dag da jeg kom op for at hente Mathilde lå hun i en barnevogn, hvor dynen var godt våd og noget af madrassen..
Jeg havde ikke fået regnslag med i denne uge og da Mathilde -som den eneste- skal ligge ude og ikke under halvtag eller i gagage (staves (?)), da hun falder sidst i søvn og vågner først.. Men dp'moren havde så lånt regnslaget, fra en af drengenes barnevogn, men hans barnevogn er bare mindre end vores, så den sad sjovt, med hullet helt nede, så der kunne koomme regn ind..
Jeg sagde ikke noget, da jeg havde sagt farvel og var gået ud til stumpen..
Jeg kørte hjem med en sær følelse af at for denne ene dag kunne ungen vel godt have lagt under halvtag, når nu det regnede, men også med følelsen, at jeg jo også havde glemt at tage regnslag med, så det var lidt selvforskyldt...
Det blev vist et rodet indlæg, men kan I følge mig? Hvordan ville du tænke hvis det var dig der stod i situationen? Ville du påtale det mandag??
Vi er rigtig glade for vores dp, men det har været lidt øv på det sidste, da den anden pige deroppe er begyndt at bide Mathilde, så hun er faktisk blevet mere mut at aflevere og selvom hun ikke græder er det lidt øv at køre fra hende...
(H) Anja -der vist ikke selv er helt på toppen for tiden..
Anmeld