Elias´ pcspil debut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. maj 2010

Anja

Elias har jo besluttet, at han ikke går i dp mere, så han har været hjemme hos mig (nogle dage som sløj) de sidste 2 uger. Når man spørger om han ikke skal med Esther i dp siger han: "Mor, mig stor dreng, går i børnehave"  - og da jeg jo går hjemme og forsøger at pleje mig selv har han fået lov at være hjemme.

I går fik han så sin debut med pcspil på oline  - han var super stolt over at han kunne finde ud af det

http://77.66.32.235/oline/kajogandrea/koga_loader.php?_home=oline&_goal=main

Det var det her han bedst kunne lide at spille. Han kunne sagtens selv sidde med det, men han har også øvet sig i at styre musen på touchpad  via børnevideoer på youtube i noget tid.

Hvad med jeres unger? Er de begyndt at blive introduceret for forskellige medier?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

Mary

Vildt han kan selv  Vi har ikke engang introduceret Juliane for den verden endnu - kun når vi sidder med hende og laver noget på computeren, men det er ikke ret meget. 

Anmeld

20. maj 2010

Helle30

Indtil videre har vi bare kigget på pegebogen, men moderen er blevet sååå træt af den, så det er snart noget tid siden, vi har besøgt siden. Mange tak for linket Anja. Jeg har lige klikket lidt rundt, og jeg tror nok, der er nogle ting, Sofie vil kunne lære nu.

Hun er desuden helt tosset med Kaj og Andrea, så det vil nok falde i god jord.

- Helle

Anmeld

20. maj 2010

Kaufie

Vi har også kun kigget på pegebogen.... ja og så YouTube, men der finder vi jo klip frem til William.

Nej forresten, William kan også bruge wii-remoterne når der skal løbes/cykles/etc og de skal bevæges hurtigt op og ned....

Anmeld

21. maj 2010

Anja

Vi startede også i vinter med Pegebogen, men den fanger ham ikke rigtigt. Tror han har fanget interessen for pc fordi han jo ofte har set Jonas over skulderen, når han har siddet og spillet et eller andet.

Tror han har haft styr på at navigere rundt med musen et par mdr nu.

Generelt er han bidt af alt elektronisk spil. Han spiller uden problemer PS2, Wii og Nintendo Ds uden vores hjælp. Det er selvfølgelig kun lette børnespil, han får lov at spille, men det er skræmmende, når ens dreng på knap 3 år er bedre til det end en selv   Men igen, her har han jo storebror til at vise vejen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.