Nf i dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.127 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. maj 2010

Kaufie

Jeg har så svært ved at koncentrere mig om arbejdet i dag.

Grunden er, at jeg skal til NFscanning over middag - og nervøsiteten/spændingen kan mærkes i hele kroppen.....

Sidste graviditet blev stoppet i uge 10, hvor man ved en tryghedsscanning fandt ud af at graviditeten var gået til grunde i uge 5.

Det er der INTET der tyder på denne gang - men...jeg havde jo heller ingen anelse sidste gang.......

Så altså...... jeg er spændt og nervøs og glæder mig og frygter det....

Update senere - forhåbentlig skal manden og jeg ud og shoppe lidt efterfølgende og nyde ½ fridag i det gode vejr!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

roenlund

Jeg kan godt forstå du går og er lidt nærvøs, det var jeg også og det uden dein forhistorie...

Jeg håber at alt går godt og glæder mig til at høre fra dig sernere...

Anmeld

20. maj 2010

Anja

Håber det kommer til at gå super fint

Anmeld

20. maj 2010

silden85

krydser finger glæder mig til at hører hvordan det gik

Anmeld

20. maj 2010

Kaufie

Tak for krydsede fingre - alt var perfekt! Det er en meget livlig bebs!

Blev sat to dage tilbage (men tre frem ifht lægens beregning), så er nu 12+3 med termin 29/11 - lige mellem mine forældres fødselsdage....

Anmeld

20. maj 2010

roenlund

hvor er det dejligt at høre at alt gik godt

Anmeld

20. maj 2010

silden85

så er vi meget tæt på hianden jeg er sat til d. 26 nov

Anmeld

21. maj 2010

Anja

Dejligt

Har I egentligt fortalt William, at han skal være storebror?

Anmeld

21. maj 2010

Kaufie

Anja skriver:

Dejligt

Har I egentligt fortalt William, at han skal være storebror?

Claus prøvede det igår. "JA" sagde han som om det var det mest naturlige i verden. Hvilket det jo egentlig også er....

Jeg tror ikke han fatter det endnu - han bliver 3  d. 2 august - og babier siger ham bare intet! Hans fætter på ½ år kan lige få et "hej Kristian" og "hej hej" når vi kommer og går - men ellers er det kun Kristians legetøj William er interesseret i. I dp har en af de andre en lillesøster, der ofte er med når den store bliver hentet. De to andre tøser i dp er vilde med at kigge på den bette - men ikke William - han tonser bare videre.

Men mon ikke det bliver anderledes når han får "sin egen" lillebror/søster....

Anmeld

21. maj 2010

Anja

Det er sjovt at se de smås reaktion på det. Elias (bliver 3 år i juni) er helt med på det efterhånden. Det er dog ikke ofte han nævner det, men hvis han ser en baby irl, på tv eller i en bog siger han: "Det er en baby, og der er baby i mors mave"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.