Puslespil :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.096 visninger
15 svar
0 synes godt om
20. maj 2010

Munder

Ja, når Dorte skal stresse ned og slappe af, så lægger hun puslespil Mon jeg er den eneste der gør det...det er sådan lidt gammelkoneagtigt.

Men JUBIII har lige bestile nogle nye puslespil på nettet som jeg skal hente på posthuset i dag, SÅ er der dømt hygge i Villa Ville Kulla.

Andrea synes det er rigtig hyggeligt at jeg lægger puslespil, så henter hun nogle af sine egne, og så sidder vi ellers der og pusler, hører Prop og Berta og hyggesludrer

Nedenfor er billeder af de 3 puslespil jeg har bestilt. De er på 1500 brikker Glæder mig......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

Stumpen

Jeg har kun lagt et puslespil og det var det fra Matador... Jo det er hyggeligt, men min tålmodighed er bare ikke så stor og så har min datter ikke lært at man godt kan lade det samme, men på hvert sit nivaeu... Vi skal lave nøjagtig det samme...

Men jo kan godt se det hyggelige i det, men synes dælme dine puslespil ser svære ud...

Anmeld

20. maj 2010

g.seerup

åhhh...puslespil 

Det har også altid været indbegrebet af hygge hjemme hos os, især i vinter halvåret. Desværre er jeg ikke for go til at få startet selv, men kan besøge min mor MEGET tit når hun har fundet et frem fra gemmerne

Det er godt nok nogle fine nogen du har fundet, dejlige farver.

Rigtig go fornøjelse

Anmeld

20. maj 2010

Munder

Stumpen skriver:

Jeg har kun lagt et puslespil og det var det fra Matador... Jo det er hyggeligt, men min tålmodighed er bare ikke så stor og så har min datter ikke lært at man godt kan lade det samme, men på hvert sit nivaeu... Vi skal lave nøjagtig det samme...

Men jo kan godt se det hyggelige i det, men synes dælme dine puslespil ser svære ud...

Jeg ved jo ikke endnu om de er svære, men tror det med sodavandsdåserne kan give lidt udfordringer

Jeg har flere puslespil af samme tegner som det nederste, og de er rigtig sjove at lægge.....uuhhhhh kan blive helt begejstret over at jeg skal tophygge.

Min kære husbond griner lidt af mig, men synes nu også det er rigtig hyggeligt at være med til at familiehygge om spisebordet.

Anmeld

20. maj 2010

Heidi B

det lyder da dejligt. Jeg har bare ikke tålmoigheden....

Måske lidt gammelkoneagtigt....

Min veninde lægge også puslespil, sidst jeg var hos hende var hun igang med et på 5000 (fem tusinde) brikker.... Synes det er vildt!!!

Jeg gider dårlig nok drengenes

Anmeld

23. maj 2010

Stumpen

Munder skriver:

Ja, når Dorte skal stresse ned og slappe af, så lægger hun puslespil Mon jeg er den eneste der gør det...det er sådan lidt gammelkoneagtigt.

Men JUBIII har lige bestile nogle nye puslespil på nettet som jeg skal hente på posthuset i dag, SÅ er der dømt hygge i Villa Ville Kulla.

Andrea synes det er rigtig hyggeligt at jeg lægger puslespil, så henter hun nogle af sine egne, og så sidder vi ellers der og pusler, hører Prop og Berta og hyggesludrer

Nedenfor er billeder af de 3 puslespil jeg har bestilt. De er på 1500 brikker Glæder mig......

Har du fået gang i en???

Anmeld

23. maj 2010

Munder

Jeg har lavet det nederste, og er midt i det midterste

Anmeld

23. maj 2010

Stumpen

Munder skriver:

Jeg har lavet det nederste, og er midt i det midterste

HAR DU ALLEREDE LAVET ET????????????????????????????????? DET TAGER DA LAAAAANG TID SÅDAN NOGET................................

Anmeld

23. maj 2010

Munder

Stumpen skriver:

HAR DU ALLEREDE LAVET ET????????????????????????????????? DET TAGER DA LAAAAANG TID SÅDAN NOGET................................

Det tog knap 2 timer torsdag aften...

Anmeld

23. maj 2010

Stumpen

Munder skriver:

Det tog knap 2 timer torsdag aften...

Var det med 50 brikker??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.