Så krævede kræften endnu et offer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

779 visninger
17 svar
0 synes godt om
20. maj 2010

Dictes mor

Ja vi kan jo ligeså godt fortsætte med at græde herhjemme. Pers kusine tabte kampen mod kræft igår. Hun sov stille ind alt alt for tidligt, og efterlader sig to små børn. Jeg kan slet ikke bære det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

oo

åh nej åh nej åh nej hvor er det trist! jeg håber I får støttet rigtig godt op om de børn. puha...det kan man jo slet ikke bære at tænke på når man selv skal være mor

Anmeld

20. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Majastina skriver:

Ja vi kan jo ligeså godt fortsætte med at græde herhjemme. Pers kusine tabte kampen mod kræft igår. Hun sov stille ind alt alt for tidligt, og efterlader sig to små børn. Jeg kan slet ikke bære det.

Nej hvor er det dog forfærdeligt! Det er jeg meget ked af at høre! Vi kan så mange ting idag, men der er også mange ting vi ikke kan... Og folk med kræft kæmper bare SÅ hårdt...

Ved slet ikke hvad jeg skal sige! Sender jer mange knus!

Anmeld

20. maj 2010

sarahb

ej hvor forfærdeligt.
Håber hele familien står sammen og bearbejder sorgen og tager sig godt af børnene og giver dem alt de har brug for.

Et til jer.

Anmeld

20. maj 2010

ChatH

Gud hvor er det dog forfærdeligt! Det er uretfærdigt og slet ikke til at forstå.

I får den dybeste medfølelse fra mig.

Kæmpe knus

Anmeld

20. maj 2010

msax

Jeg sender de aller bedste tanker til hendes børn og til jer andre.

Det må simpelthen være så hårdt at stå alene tilbage som far med savnet og sørgen også samtidig skulle kæmpe for at ens børn ikke tager "skade".

Tænker på dig

Anmeld

20. maj 2010

Lilletrold

Det er og bliver bare den væreste sygdom. Utroligt de ikke snart kan finde en kur. Sender så mange knus jeg overhovedet kan til jer alle sammen

Anmeld

20. maj 2010

Karo

Hvor er kræft bare noget Lort.

Ja, undskyld mit sprog, men hvor får jeg bare ondt i hjertet når jeg høre at to små børn har mistet deres mor til kræft.

Jeg føler virkelig med jer og resten af hendes famillie.

Anmeld

20. maj 2010

lion

Jeg er snart 28 år og lige nu er det en af mine værste frygt at jeg mister min mor til kræft.

Jeg kan forestille mig hvor svært det så må være for små børn

Tusinde og atter tusinde knuz herfra.

Anmeld

20. maj 2010

ooo

Hvor er det trist.

Jeg sender et til dig, og håber at de to små børn har nogen i deres liv der kan tage sig af dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.