Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja vi kan jo ligeså godt fortsætte med at græde herhjemme. Pers kusine tabte kampen mod kræft igår. Hun sov stille ind alt alt for tidligt, og efterlader sig to små børn. Jeg kan slet ikke bære det.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
åh nej åh nej åh nej hvor er det trist! jeg håber I får støttet rigtig godt op om de børn. puha...det kan man jo slet ikke bære at tænke på når man selv skal være mor
Majastina skriver: Ja vi kan jo ligeså godt fortsætte med at græde herhjemme. Pers kusine tabte kampen mod kræft igår. Hun sov stille ind alt alt for tidligt, og efterlader sig to små børn. Jeg kan slet ikke bære det.
Gud hvor er det dog forfærdeligt! Det er uretfærdigt og slet ikke til at forstå.
I får den dybeste medfølelse fra mig.
Kæmpe knus
Jeg sender de aller bedste tanker til hendes børn og til jer andre.
Det må simpelthen være så hårdt at stå alene tilbage som far med savnet og sørgen også samtidig skulle kæmpe for at ens børn ikke tager "skade".
Tænker på dig
Det er og bliver bare den væreste sygdom. Utroligt de ikke snart kan finde en kur. Sender så mange knus jeg overhovedet kan til jer alle sammen
Jeg er snart 28 år og lige nu er det en af mine værste frygt at jeg mister min mor til kræft.
Jeg kan forestille mig hvor svært det så må være for små børn
Tusinde og atter tusinde knuz herfra.
Hvor er det trist.
Jeg sender et til dig, og håber at de to små børn har nogen i deres liv der kan tage sig af dem.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128