Med røven i vandskorpen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. maj 2010

Munder

Puha jeg er træt af det lige nu. Har kæmpet med en dum forkølelse i 14 dage, og kan bare ikke blive frisk. Nu synes jeg derimod det går den forkerte vej igen

Ellers går det ok på job nu, de ændringer der er lavet har klart været til min fordel, så der kører det bare.

Andrea er et livsstykke. Hun er bare så glad og dejlig. Hun glæder sig til i morgen, for der skal hun ikke i børnehave, men hjem til mine forældre og med ud i deres båd og sejle til lørdag. Det bliver rart for mig med en fredag aften hvor jeg 100% kan slappe af

Håber I alle har det godt, der er jo blevet lidt stille herinde igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

Stumpen

En fredag aften med dine nye puslespil

Jeg er virkelig ked af at høre at det halter med helbredet, men har du sørget for det lægen sagde med D-vitamin??

Kanon at det kører på jobbet, det betyder bare så meget..

Anmeld

20. maj 2010

Munder

Jeg æder D-vitaminer så det står mig ud af ørerne...men der kunne godt gå lidt tid, før jeg ville kunne se bedring.

Det her omskiftelige vejr er måske heller ikke det bedste

Anmeld

20. maj 2010

Heidi B

Fedt med en aften i ro og mag.... Det lyder som om du trænger....

Pisse irriternde ikke at kunne blive ordentlig frisk...

Vi har fået lavet aftaler hele pinsen, dog er to af arrangemnterne hjemme hos os selv....

Anmeld

20. maj 2010

Stumpen

Munder skriver:

Jeg æder D-vitaminer så det står mig ud af ørerne...men der kunne godt gå lidt tid, før jeg ville kunne se bedring.

Det her omskiftelige vejr er måske heller ikke det bedste

Nej nok ikke, men tror nu mere det er dit immun forsvar der mest skyld i det... Så prop du dig med d-vitamin og nyd solen outside med Andrea-musen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.