Her er jeg jo heldigvis ovre alt graviditetsbøvlet
Hvor er det bare SKØNT! Jeg døjer dog stadig med mit bækken, som ikke er helt på plads endnu efter fødslen (og bækkenløsning), og det er som om det "skavrer", når jeg går. Så siger det klik, hver gang jeg tager et skridt - højst ubehageligt, men lægen mente ikke det gjorde noget. Det skulle nok går over om senest 3-4 mdr. 
Sofie er bare den skønneste baby, og jeg nyder hende alt hvad jeg kan og snuser al babyduft til mig. Det er definitivt sidste gang, vi har sådan en bette størrelse, og jeg har ikke spor travlt med, at hun skal vokse sig stor. Samtidig nyder jeg den nærhed og afslappethed og masser af tid jeg kan have med hende, som jeg ikke havde sidste gang, hvor vi fik tvillinger. Det var der simpelthen bare ikke tid til dengang, og der var hele tiden en mere, der skulle have opmærksomhed.
Hun vågner kun én gang om natten og falder hurtigt i søvn igen, så det kan jeg kun rose hende for
Om dagen har hun også sovet meget, men har på det sidste haft svært ved at falde i søvn, selvom hun virker træt - måske pga. maveproblemer.
Så er der lige det møg med min brystbetændelse, nu i version 2. Håber det er sidste gang, for det er bare ikke sjovt 
Knus Line
Anmeld