Et rigtig grimt spørgsmål.. hvor meget har I taget på??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.653 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. maj 2010

frumor

Ikke så rart at tale om... men jeg synes det går lidt for hurtigt fremad med vægten.

Jeg er 10+4 og har allerede taget 2½-3 kg på..-er det ikke lige i overkanten??

Hvad med I andre -hvis I da vil ud med

Anne Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

isimaven

frumor skriver:

Ikke så rart at tale om... men jeg synes det går lidt for hurtigt fremad med vægten.

Anne Mette

Ajj søde det er da helt normalt jeg har i alle mine 3 graviditeter taget 2 kg på med det samme, 1. Gang tog jeg 12 kg på 2. Gang tog jeg 8 kilo på og nu er jeg 11+3 og har taget 3 kilo på og satser da på at det maks bliver til + 10
knus isimaven

Anmeld

20. maj 2010

misslea

frumor skriver:

Anne Mette

heheh... det er helt normalt at tage 2-3 kg på i første trimester.. nogle tager endda mere på!!!

Jeg er 20+3 henne og har taget ca. 5 kg på!! Det siges, at man fra 20.uge tager ca. ½ kg på om ugen.... jøsses sir' jeg bare...  hehe!!! MEN det e rjo meget forskelligt.. nogle tager en del på i starten... andre først sidst i graviditeten... - og ifølge jordemoderen, så plejer det at udligne sig nogenlunde i sidste ende...

kærlig hilsen fra Lea 20+3

Anmeld

20. maj 2010

oo

jeg tabte mig mindst 5 kilo i 1. trimester pga opkastninger, så da jeg blev vejet hos lægen i 9. uge lå den på 87 kg. i denne uge - 20. uge - har jeg sneget mig op på 88 kg, så det går indtil videre godt med at holde det på et minimum herhjemme - men jeg har jo så også lidt at tage af

Anmeld

20. maj 2010

Christina31

Hmm... jeg er vist den, der har taget mest på. Min start vægt lå mellem 57 og 58 kg, og nu hvor jeg er i uge 20, har den allerede sneget sig op på 65,5 kg.  Er virkelig nervøs for, hvad det skal ende med, da jeg jo ingengang er nået til det tidspunkt i graviditeten, hvor vægten virklig tager fart. Forhåbentlig overskrider jeg ikke de 24 kg, som jeg tog på, da jeg ventede min yngste søn.

Jeg er bare vant til at kunne spise rigtig meget mad (og slik) uden, det kan ses på vægten. Men mit stofskifte går vist helt i stå, når jeg er gravid.

ØV.... Så bliver det ikke bedre af, at havestolen lige braste sammen, da jeg for lidt siden sad i haven for at få lidt kulør. Det var bestemt ikke et kønt syn....

Anmeld

20. maj 2010

silden85

jeg har nok taget et kg på ca, men jeg har vejet det samme siden uge 6 ca.

Anmeld

20. maj 2010

Bolette

Jeg tog også hurtigt 2-3 kg på i første trimester, så det skal du ikke tænke mere over 

Jeg er 20+3 uger henne i dag og jeg har taget 5 kg på ca.. Men jeg prøver også at undgå slik, chips og kage osv. Men der sniger sig da et stykke kage ned engang imellem  Hehe.

- Bolette (med en dejlig livlig dreng i mavsen )

Anmeld

20. maj 2010

JacobsMoar

Sidst jeg var på vægten (hvilket er 14 dages tid siden) sagde den +2 kg.. Er i dag 18+6, og ser stadig bare småfed ud..

Kom hid, kom hid flotte gravide mave..

Knus Karina - med en meget aktiv spunk i maven..

Anmeld

20. maj 2010

morNov2010

Jeg er i dag 15+0 og har taget 400 gram på, så det er jeg godt tilfreds med.

Jeg var ved jordmoder i dag og blev vejet. Jeg var lidt nervøs over det, men må da sige jeg blev glædeligt overrasket.

Anmeld

29. maj 2010

Tanja Hedelund Jensen

Jeg er 14+ og har endnu ikke rigtig taget noget min vægt svinger lidt frem og tilbage omkring den værgt jeg havde før jeg blev gravid.
Så det er jeg godt tilfreds med, da jeg i forvejen er lidt rund.

Nå går jeg så bare og venter på at det kommer til at se ud som man venter sig og ikke kun er blevet lidt mere rund på maven.

- Tanja -

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.