Må man gerne være lidt stolt over sig selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. maj 2010

..

Jeg er jo begyndt i et rytmisk kor. Derigennem har vi fået mulighed for 5 gange soloundervisning for kun 350 kr. Det har jeg sagt ja til på trods af det er meget grænseoverskridende for mig at stå der og synge helt alene.

Idag var min anden gang og det falder mig overraskende naturligt at synge igennem der helt alene sammen med min korleder og hans klaver. Min korleder er ellers sådan en meget jævn person i den forstand at han sjældent begejstres, at han er sådan på samme måde hele tiden. Idag var han vildt begejstet over mig, jeg kunne synge en ellers svær sang som kun kan synges i overdrive i medium uden at være besværet og han sagde at hvis jeg gjorde noget ved det kunne jeg være en super forsanger for fx et soulkor eller gospelkor, faktisk sagde han at jeg havde samme evner med min stemme som Aregtha Francklin (staves..?)

Jeg er ret stolt og glad, skulle lige ud med det ÆÆÆLsker at synge og har altid gjort det, rart at vide det ikke lyder helt skod..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

Plysbjørnen

Jeps det er altid tilladt...

Især hvis man er så dygtig til at synge...

Anmeld

19. maj 2010

Muffinmus

ej hvor godt..

En god sangstemme er ikke ligefrem i mine gener..desværre:-)

Anmeld

19. maj 2010

Helle30

Orv, jeg bliver helt glad på dine vegne og sidder med et stort smil. Det må da bare være fedt at høre sådan en udtalelse fra en person, man ellers betragter som generelt uimponeret.

Jeg ville da være vildt stolt, - både pga. det læreren sagde, men også over at jeg havde vovet at stå dér og synge igennem. Jeg gætter på, du havde underspillet, hvis han ikke havde vist sig at være sådan én, du er fuldstændig tryg ved?   øhh.. Du forstå hva'?

I det hele taget skal vi snart have afskaffet den dér jantelov, som altid lige hjælper folk med at hakke sig selv i nakken, når de synes, de har lavet den fede præstation. For vel har de (du) det, og det skal man være stolt af.

Tillykke Rolfi! Jeg antager, du glæder dig til næste lektion?

- Helle, hvis seneste sangpræstation var "fætter Mikkel" i forbindelse med ønskekoncerten (max. 1 nr.) ved Sofies seng kl. 19.50.

Anmeld

19. maj 2010

ivfmarie

Blæret! Det er fedt at få ros for noget man selv brænder for (og i alt beskedenhed også selv synes at man er god til)

Anmeld

19. maj 2010

..

I er da for fede (altså på den slanke, lækre måde) hvor er det fedt at få respons fra jer og dejligt at læse at I glæder jer på mine vegne.

Ja, jeg glæder mig vildt til næste gang og har helt blod på tanden til at gøre noget mere ved det.. Ikke at jeg tror jeg får det gjort men det er en super fed følelse at have overvundet sig selv og så ovenikøbet få ros for det

Anmeld

19. maj 2010

Louise mortil4

ejj hvor lækkert, sikke en ros at få

Anmeld

19. maj 2010

Astrid P

Halløjsovs... Det er ellersens lidt af en kompliment at få, den med Aretha Franklin! Hun er jo en af verdens bedste sangerinder, hvis du spørger mig!!!

Sejt gået, manner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.