På besøg hos Pippi og Emil ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.563 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. maj 2010

Fines mor

Lige lidt for dem som ikke er på FB ;-))

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

tumle81

Hvor ser det bare hyggeligt ud... Ville rigtig gerne derop med hele familien, men Peter er ikke så hooked på Sverige :-(

Måske vi får ham overtalt *s*

Knus Kathrina

Anmeld

19. maj 2010

Fines mor

I kan jo tage det som et weekendophold, vi har været væk fra søndag til onsdag. Vi besøgte et par bekendte på vejen, og så kørte vi til Astrid Lindgrens Verden. Det var rigtig hyggeligt deroppe, så jeg syntes du skal vise ham billederne.

Anmeld

19. maj 2010

holbøll

I har da rigtig været tæt på "stjernerne", men det er jo fordelen ved at komme udenfor højsæsonen. Vi var der den sidste uge hvor de havde fuld teater program og Karlson var helt sikkert et tit. Han hængte Simons tegning op i et træ  Men godt forstå I gerne vil opleve de andre figurer også.

Dejlige billeder, vækker mange gode minder.

Anmeld

19. maj 2010

holbøll

Jeg kan se det er se samme skuespillere. Pippi var bare helt fantastisk synes vi.

Anmeld

20. maj 2010

Fines mor

holbøll skriver:

Jeg kan se det er se samme skuespillere. Pippi var bare helt fantastisk synes vi.

De savnede at hilse på Karlsson, så det må blive næste gang;-)

Men det var fedt de kunne komme tæt på, for jeg kan godt tænke mig at der er godt fyldt om sommeren.

Anmeld

20. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Mega cool Det gad jeg godt at prøve en dag Men vi kommer ikke lige til sverige i år, så det må være næste år eller næste år igen

Anmeld

23. maj 2010

Annette

Aj Helle hcor er du altså lille Havde godt nok troet du var bare lidt højere, hihihi
Rigtig gode billeder

Knus Annette

Anmeld

23. maj 2010

lene

Hvor ser det bare super hyggeligt ud

Anmeld

24. maj 2010

Fines mor

Annette skriver:

Aj Helle hcor er du altså lille Havde godt nok troet du var bare lidt højere, hihihi
Rigtig gode billeder

Knus Annette

Jeg fik sat røv for tidligt *GGGGGGGGGGG*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.