Kravlegård?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

982 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. maj 2010

Happy

Hej har en datter på 4 uger. Er det nødvendigt med en kravlegård og hvis ja hvornår skal jeg så begynde at bruge den, hvor lang tid bruger man den og hvilken størrelse skal  jeg købe den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

henh01

Det er ikke livs nødvendigt med en kravlegård.. Jeg havde ikke nogen til min datter, men jeg har anskaffet mig en til den jeg venter, men det r egentlig kun fordi vi har en hvalp og jeg vil derfor bruge kravlegården til at afsætte baby når vier alene og jeg skal i bad osv

Anmeld

19. maj 2010

L.J.L

Vi købte en kravlegård til Lauritz da han var ca. 2 mdr. og det er nok det bedste køb vi har gjort. Vi har kat så vi har ikke kunne ligge ham på han aktivitettæppe på gulvet, men det kan vi så i hans kravlegård i stedet. Vi købte en der kunne hæves i bunden så den er hævet indtil han bliver så stor at han kan hive sig op.

Så her har det ihvertfald været et hit

Anmeld

19. maj 2010

LinLin

Jeg har overhovedet ikke haft brug for een! Helt unødvendigt her...

TÆnker det er til hjem med hunde....?

Anmeld

19. maj 2010

N&J

Jeg har ikke haft brug for en til tros for at jeg er alene med min datter, men havde jeg haft dyr, havde jeg nok anskaffet mig en..

Anmeld

19. maj 2010

Sjl-msl-Mkl

Hej..

Jeg købte en til min datter da hun var 1½ mdr gammel, det er et super godt køb. Har ikke dyr, men jeg ønskede mig et sted hun kunne lige, som kun var hendes eget. - forstået sådan at der vidste hun at hun bare kunne lege, grine osv.

Når hun så var blevet puttet om aften, så lagde jeg alt hendes legetøj fra stuen der op i. Hun havde/har MEGET.

Anmeld

19. maj 2010

iris-mor

Vi har haft til begge vores piger. Jeg har en almindelig kravlegård hvor bunden er sat højt, sådan at jeg/vi ikke skal bukke os så meget så længe hun ikke selv kan sidde op altså.

Har også en park a kid, og den er bare kæmpe stor, alt for stor til vores hus. Så hvis din bolig ikke er så stor så, tjek heller størrelsen indne du køber

Anmeld

19. maj 2010

Silvermist1

Hej

Da vi i forvejen har en dejlig pige på snart 3 år med krudt i røven, så valgte vi at købe en kravlegård til lillesøster.

Den blev dog meget lidt brugt og vi solgte den efter meget kort tid, da den bare stod og fyldte. Det var kun da lillesøster var helt nyfødt at vi brugte den når hun lå og sov i sin lift inde i stuen. Meget praktiskt at pladsere liften i kravlegården.

Så her var den et okay hit... men i kort tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.