Bekymret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. maj 2010

h_bernie

Nå nu har jeg været medlem af denne side i omkring et år, men det er ikke blevet til meget skriveri. Nu prøver jeg lige at tage mig sammen.

Blev mandag sendt hjem fra arbejde af min læge med beskeden om at jeg skulle slappe totalt af. Har så mange plukveer, at det skal stoppe i denne uge! Øv altså. Hvorfor skal det være så besværligt. Synes dog at jeg kan mærke en forbedring i dag, har forsøgt ikke at løfte på min 2-årige søn, så det hjælper nok også lidt på det. Håber det bare er denne uge og så er det forbi. Skal til jordemoder i morgen, så kan det være hun kan hjælpe lidt med alle mine frustrationer over at være sengeliggende efter hun 16 ½ uge!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

frumor

Kære du!

Øv det lyder ikke særlig sjovt! Har du haft de plukveer længe -og er det noget du kender fra sidste graviditet?

Jeg har en del bækkensmerter og går selv og bekymrer mig om jeg kan klare mit arbejde. Jeg synes at det er svært at være gravid, når det sætter store begrænsninger i ens hverdagsliv. Så jeg forstår godt at udsigten til at være sengeliggende ikke er så lys. Jeg håber det vender nu og at du kan få en godt graviditet fremover!!

Kh Anne Mette

Anmeld

20. maj 2010

h_bernie

Jeg havde faktisk ingen problemer overhovedet sidste gang, nok også derfor det er lidt svært at acceptere. Men nu må vi se, synes faktisk jeg havde en ret god dag i går, så krydser fingre for det bare er denne uge jeg skal igennem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.