Hvad gør man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad gør du hvis din knap 3-årige´ikke har sovet middagslur, og falder i dyb søvn i sofaen kl 17:20?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.984 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. maj 2010

Lise

Simon er for første gang i sit liv faldet i søvn i sofaen. Lige før aftensmaden! Vi prøvede at vække ham to gange, uden succes. Så nu ligger han i sin seng og sover, og vi håber bare han ikke vågner kl 23 eller sådan noew.

Jeg tror hvis det havde lykkedes os at vække ham, var aftensmaden blevet et helvede med en træt hylende unge.

Hvad havde du gjort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

Susan1978

ladet ham ham sove og håbe han sov igennem..  du kan måske godt regne med at han vågner tidligt, hvis han sover igennem..

Anmeld

19. maj 2010

Mie A

Enig med Susan...

Anmeld

19. maj 2010

Kaufie

Jeg ville også bare lægge ham i seng - og håbe det bedste - måske selv gå lidt tidligere i seng, så jeg var forberedt på en tidlig morgenstund....

Jeg synes man har hørt om de der børnehavebørn, der falder tidligt i søvn når de stopper med middagslur - og alligevel sover til næste morgen.

Anmeld

19. maj 2010

Nadi

Oliver faldt i dyb dyb søv i sidste uge og han var bare ikke til at vække, så han fik nattøj på (uden at vågne) og så blev han lagt i seng og vågnede først næste morgen!! Han har været træt det bette liv

Igår faldt han i søvn da jeg gik og lavde aftensmad, men han fik kun lige knap en halv time. Og det gjorde ikke så meget igår, for om tirsdagen spiser vi sent pga Dennis' job. Men det var heldigvis den sidste tirsdag i det næste halve år hvor vi skal spise sent

Anmeld

19. maj 2010

Helle30

Orv, han må have været træt.

Jeg ville lægge Sofie i seng uden at forsøge at vække hende. Mest for at undersøge, hvordan det så ville gå. I forvejen er hun ikke den store aftensmadsspiser (uanset om det er pølser eller spinatsuppe). Så ville jeg nok putte mig selv i ordentlig tid også - bare for at være på den sikre side.

- Helle

Anmeld

19. maj 2010

linemus

Susan1978 skriver:

ladet ham ham sove og håbe han sov igennem..  du kan måske godt regne med at han vågner tidligt, hvis han sover igennem..

Ditto

Anmeld

19. maj 2010

Mary

Hvis jeg nogensinde står i situationen, så vil jeg nok også forsøge at putte Annika i seng, men sådan noget gør hun ikke i  - altså at falde i søvn her og der.

Anmeld

20. maj 2010

Lise

Mary skriver:

Hvis jeg nogensinde står i situationen, så vil jeg nok også forsøge at putte Annika i seng, men sådan noget gør hun ikke i  - altså at falde i søvn her og der.

Simon er aldrig - og jeg mener ALDRIG - nogensinde før faldet i søvn andre steder end i en seng, barnevogn eller autostol, så vi var også meget overraskede.

Men vi lagde ham jo i seng. Forventede han ville vågne, og da han hylede lidt kl 4:32 tænkte jeg at nu skulle vi op og have havregryn - men han skulle bare lige ha et kram, og så sov han videre. Jeg vækkede ham kl 7  Men han har været alle tiders søde friske dreng her til morgen  Tjekkede selvfølgelig om han var syg - både igår aftes og her til morgen, men han har vist bare været i søvnunderskud.

Dejligt med en rolig aften, i øvrigt

Anmeld

20. maj 2010

ivfmarie

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.