Hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. maj 2010

Anonym trådstarter

Jeg vil så gerne tabe en 15-20 kg inde projekt baby. Jeg har en svaghed for søde sager jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal holde mig fra dem, Lige som min mand har det med smøger sådan har jeg det med søde sager. 

Jeg har virkelig brug for nogen gode råd til hvordan jeg stopper med mit sodavand/slik behov. 

KH. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

Lotus86

Jeg forsøger mig med det der tyggegummi med 'fyld' hvor man kan få f.eks. med vaniliesmag, jordbær osv. det virker nogle gange.. Men ellers har jeg tilmeldt mig den side der hedder www.madlog.dk der kan man tælle kalorier, og så taster man ind hvad man vejer, og hvad man gerne vil tabe, så regner den ud hvor mange kalorier du må få på en dag, og så taster du alt ind hvad du spiser.. Den hjælper mig med at holde mig fra søde sager, da man jo kan se præcist hvor mange kalorier der er i alt det usunde, og så vil man jo ikke overskride det maksimale ved en spise f.eks. en chokoladebar...

Jeg ved ikke om det jeg har skrevet gav nogen mening, men du kan jo tjekke hjemmesiden ud og se om det er noget for dig Jeg ved at der er rigtig mange derinde der har tabt sig heeeelt vildt meget på det, altså 30-40-50 kg, så hvis man bruger den ordentligt, så skulle det virkelig være effektivt

Held og lykke med vægttabet

Anmeld

19. maj 2010

Anonym trådstarter

npn skriver:

Jeg forsøger mig med det der tyggegummi med 'fyld' hvor man kan få f.eks. med vaniliesmag, jordbær osv. det virker nogle gange.. Men ellers har jeg tilmeldt mig den side der hedder www.madlog.dk der kan man tælle kalorier, og så taster man ind hvad man vejer, og hvad man gerne vil tabe, så regner den ud hvor mange kalorier du må få på en dag, og så taster du alt ind hvad du spiser.. Den hjælper mig med at holde mig fra søde sager, da man jo kan se præcist hvor mange kalorier der er i alt det usunde, og så vil man jo ikke overskride det maksimale ved en spise f.eks. en chokoladebar...

Jeg ved ikke om det jeg har skrevet gav nogen mening, men du kan jo tjekke hjemmesiden ud og se om det er noget for dig Jeg ved at der er rigtig mange derinde der har tabt sig heeeelt vildt meget på det, altså 30-40-50 kg, så hvis man bruger den ordentligt, så skulle det virkelig være effektivt

Held og lykke med vægttabet

Ok 1000 tak den side vil jeg lige kikke på. 

Anmeld

19. maj 2010

otlitrom

madlog er et rigtig godt redskab! Min veninde har tabt 23 kg ved hjælp af det, og jeg er SÅ stolt af hende!!

Måske er det noget for dig?

Derudover har jeg hørt om nogle piller (kanel måske?) der skulle tage den søde trang.. Men jeg aner ikke, om det passer!

Held og lykke med projektet!!

Anmeld

19. maj 2010

Anonym trådstarter

Er der virkelig ikke flere med gode råd? 

Anmeld

19. maj 2010

Svei

Giv dig selv et STORT spark i r**** og tag dig sammen...det er det der skal til, du skal VILLE det, altså virkelig ville det og tro på det er bedst for dig.

Så er det en kold tyrker fra alt hvad der er sukker i...nogle dage i helvede og så er du af med din trang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.