Hvad bruger i mod betændelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.746 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. maj 2010

Jules

Ja det er lidt mystisk.... Jeg har fået betændelse i mit hul i øret selv om jeg ikke har haft øreringe i i virkelig langtid... Mystisk....

Har prøvet at lade det være... Men syntes ikke det bliver bedre...

Hvad kan jeg rense det med???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

Maria.

Hvis det bare er lidt, kan kamille-te måske tage det.. Ellers brintoverilte..

Anmeld

19. maj 2010

Jordbærpigen

Klorhexidin

Anmeld

19. maj 2010

otlitrom

MissSmile26 skriver:

Klorhexidin

Det har jeg brugt til mit, virkede fint!

Anmeld

19. maj 2010

Ni-ko-li-ne

klorhexidin eller brintoverilte:0)

Anmeld

19. maj 2010

Jules

Tak for rådene piger

Anmeld

19. maj 2010

otlitrom

Jules skriver:

Tak for rådene piger

Det var da så lidt Du kan få det i matas, det ved jeg ikke om der er skrevet? Ellers ved du det nu!

Anmeld

19. maj 2010

AnneBJ

Jeg har fået at vide af en piercer, at man aldrig må bruge brintoverilte og klorhexidin. Det er en gammel myte at det renser. Grunden til at det bobler (og man førhen troede det rensede) er at det ætser...

Det bedste råd jeg har fået er kamillethe, eller blot vand og sæbe. Husk at vaske hænder inden og efter du renser...

Anmeld

19. maj 2010

Jules

AnneBJ skriver:

Jeg har fået at vide af en piercer, at man aldrig må bruge brintoverilte og klorhexidin. Det er en gammel myte at det renser. Grunden til at det bobler (og man førhen troede det rensede) er at det ætser...

Det bedste råd jeg har fået er kamillethe, eller blot vand og sæbe. Husk at vaske hænder inden og efter du renser...

Det er nemlig også det jeg har hørt... Så derfor var jeg lidt skeptisk med at bruge de ting... For det har jeg da os altid gjort...Til jeg fik min første piercing...Hihi

Anmeld

11. november 2010

lillefar

hey denne guide hjælp mig meget da jeg havde betændelse. http://shop.bodymod.dk/blog/aftercare-og-efterbehandling/

men salt vand er bedst. og hvis du har mulighed for at tage din piercing i igen så hjælper det med at dræne infektionen

håber det hjælp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.