I går var vi henne og se Theodors nye SFO

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. juni 2008

Doktor Doolittle

hvor han starter i starten af august. Der var bare rigtig hyggeligt og pædagogerne virkede søde og meget kompetente :)) Theodor glæder sig meget til at starte i skole nu men synes ikke helt der er nok at lave på legepladsen ;) Han tænker nok ikke helt på, at der ikke bliver lige så meget tid til at lege som der er nu, suk hvor bliver de hurtigt store vores unger, hvor blev tiden af (?)
(H) Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2008

st

Skolestart. Hmm ja der er lang tid til inden det bliver her. Men det er vildt, når de små poder starter på nye epoker af deres liv. Det er som om det er ved sådanne lejligheder at tiden bliver gjort op. Det er utrologt så hurtig tiden går.
Tænk nu bliver de små her fra siden snart 2 år. Det er altså helt vildt. Men hvilke 2 år der er gået. Det er fantastisk at følge med i.

Klem og god weekend Tina.

st.

Anmeld

13. juni 2008

Stumpen

Ja, det må være svært som forældre at skulle sende sit barn i skole, sikke et skridt og erkendelse at du er ungerne blevet så gamle..
Jeg forstår heller ikke hvor de to år er blevet af, det skræmmer mig nogen gange så hurtigt det går.. Jeg følger nogen gange at jeg slet ikke når at nyde hende mens hun er barn..

Lækkert at I er tilfredse med stedet, den udstråling gør også at Theodor bliver mere tryg med at skulle begynde..
(H) Anja...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.