lige et par billeder af mine tøser:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2010

Milka

Chatarina skriver:

Ja vi har været længe væk så her et par billeder af mine tøser

Smid endelig nogen ind af jeres vidunder også har ikke overskud til at læse de mange indlæg igennem nemlig.

Knus

kæft hvor er de blevet store – og langhårede!! dejlige tøsebørn

hvordan går det med fostervandet?? (læste lige dit andet indlæg)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

lion

Her er et par nye billeder af Julius og Cassandra.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. maj 2010

ChatH

Milka skriver:

kæft hvor er de blevet store – og langhårede!! dejlige tøsebørn

hvordan går det med fostervandet?? (læste lige dit andet indlæg)

TAK!! ja det går alt for stærkt men det kan du jo se med dine egne. tænk at mine bliver 4 år næste gang. pu ha!!

Jo tak, det går bedre idag og prøver at overbevise mig selv om at det bare er mine fede lår der får det til at mærkes som om der er noget galt Men snakkede med lægen idag og han sagde at så længe det ikke var hele tiden og at det ikke nærmest løb skulle jeg tage dem med ro og så mærke aktivitet hver dag Så det gør jeg.

Anmeld

20. maj 2010

ChatH

lion skriver:

Her er et par nye billeder af Julius og Cassandra.

Nøj hvor er de skønne!! Hold da op!

Anmeld

20. maj 2010

lion

Chatarina skriver:

Nøj hvor er de skønne!! Hold da op!

Mange tak, dine er også skønne

Anmeld

20. maj 2010

MORJESPERSEN

Chatarina skriver:

Smid endelig nogen ind af jeres vidunder også har ikke overskud til at læse de mange indlæg igennem nemlig.

Knus

Hvor er de søde...... Er helt vild med det billede hvor de sider med ens bluser...

Anmeld

20. maj 2010

Ida.

Hold nu op, hvor er de blevet store - og ja som andre skriver langhårede! Det er helt vildt, den forandring det gør, at håret vokser!!

Her er lidt af mine piger de er vist frem i andre tråde, men snydes skal du da ikke (og man kan vel ikke få nok af at vise sine børn frem - kan man?)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. maj 2010

ChatH

idamaria83 skriver:

Hold nu op, hvor er de blevet store - og ja som andre skriver langhårede! Det er helt vildt, den forandring det gør, at håret vokser!!

Her er lidt af mine piger de er vist frem i andre tråde, men snydes skal du da ikke (og man kan vel ikke få nok af at vise sine børn frem - kan man?)

Hold op hvor er de også vokset!!! og hvor de ligner dig, smukke tøser!!!

er det køkken der ikke bare guld værd? vi har haft alle mulige plastik og det fungerer bare ikke men synes det der er så lækkert!!!

Anmeld

21. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Chatarina skriver:

Knus

de er altså bare så smukke og dejlige!

Anmeld

21. maj 2010

Ida.

Chatarina skriver:

Hold op hvor er de også vokset!!! og hvor de ligner dig, smukke tøser!!!

er det køkken der ikke bare guld værd? vi har haft alle mulige plastik og det fungerer bare ikke men synes det der er så lækkert!!!

Ja hvad er det, der sker for vores børn, de vokser jo som ukrudt sjovt du siger, at de ligner mig - Lina er som snydt af næsen på mig (stakkels barn ), men Annika ligner sin far SÅ meget...

Og jo køkkenet er fantastisk! Lina fik det af os til sin fødselsdag i søndags, og det er bare blevet LEGET med lige siden....vi er SÅ glade for det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.