Hejsa 
Jeg har lige et emne, som jeg gerne vil tage op herinde..
Min kæreste og jeg har en lille hund (halv mops, halv fransk bulldog). Han når lige at blive 3 år når vi skal have vores lille dreng, og han er den dejligste og mest kærlige hund man kan ønske sig. Han er vant til helt små børn der piller, kravler, aer/slår på ham og han er bare så god ved alle børn - så vi har ingen bekymringer der 
Men jeg har tænkt over hvordan jeg i min barsel skal få vores lille drengs "ikke-rytme" til at passe med min hunds rytmer mht. gå-ture...
Min kæreste kører hjemmefra kl. 05.00 og er først hjemme igen kl. 17.00. Vi har aftalt at han evt. lige lufter vores hund inden han kører - men hunden kan jo ikke holde sig til kl. 17.00... Så jeg skal jo ud og gå med ham...
Udfordringen ved dette er, at jeg helst vil have et barn der bliver lagt i barnevognen og så sover han. Jeg er lidt imod at han skal gåes i søvn i barnevognen... Og det er jo næsten stensikkert at han kun kan sove, hvis jeg går med ham, da jeg skal have ham med hver gang jeg skal lufte vores hund... Vi har ingen have, så jeg skal gå med ham..
Har I nogen gode forslag eller har I været i samme situation, så vil jeg rigtig gerne høre Jeres inputs 
Sorry - det blev godt nok en lang smøre.. Hehe 
- Bolette 20+2
Anmeld