En lille sjov en ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2010

Vidunderligeunger

VNB skriver:

Ih du har da også travlt hver dag så! hatten af for det! Og eeeeej en sød mor du har dig, hun fortjener sgi da et kæmpe kram!

jeg ville godt nok også være træt af det hvis vi ingen opvasker havde... man blir UTROLIG afhængig af dem! så er du advaret

vi har også altid haft en, men da vi flyttede var der ingen opvasker i den ny lejlighed og da vi skal ha barn snart så bliver pengene altid brugt der først, så ja, kæmpe krammer til moar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

VNB

VIPpigen skriver:

Lyder ret så meget som herhjemme. men forstår nu godt han ikke tog køkkenskabene med, hihi.

Og yep, tror også det tager lidt på min her hjemme at være førstegangs far. Og netop at skulle forholde sig til så mange ting, som han ikke mærker fysisk, men mere psykisk, da det går gennem mig. Men herhjemme skal der virkelig også roses til skyerne, han acceptere bare når jeg er træt, og hvis jeg ikke lige har overskud.

Men herlig med en mand der tager over nogen gange, og som bare kan grine af situationen bagefter

ja det er jo det! den eneste måde de kan mærke forandringer på er igennem os og vores humør osv... tror faktisk det må være lidt svært. Min kærste vil også så gerne hjælpe og gøre alting så godt, men nogle gange blir han helt frustreret fordi han ikke kan greje hvad mit hormonelle hoved dog tænker på... især når jeg har kvalme og hovedpine... han siger at han gerne ville tage over for mig, meeeen det kan han jo af ogde grunde ikke hihihi

men heldige piger er vi da med sådan nogel omsorgsfulde mænd! Det tegner godt til deres fader-egenskaber!

knus

Anmeld

20. maj 2010

VIPpigen

VNB skriver:

ja det er jo det! den eneste måde de kan mærke forandringer på er igennem os og vores humør osv... tror faktisk det må være lidt svært. Min kærste vil også så gerne hjælpe og gøre alting så godt, men nogle gange blir han helt frustreret fordi han ikke kan greje hvad mit hormonelle hoved dog tænker på... især når jeg har kvalme og hovedpine... han siger at han gerne ville tage over for mig, meeeen det kan han jo af ogde grunde ikke hihihi

men heldige piger er vi da med sådan nogel omsorgsfulde mænd! Det tegner godt til deres fader-egenskaber!

knus

Helt enig. Her vil han også mægtig gerne overtage mange af de ting der stopper en i løbet af dagen. Og ja, bare tanken er da sød. Så forståelse fuldt ud heldigvis

Ja, er ikke i tvivl om han nok skal klare faderrollen med bravur, han skal bare i gang når det er, han har ikke været helt tryk ved småbørn, de er lidt nemmere at forholde sig til når de kan gå, men så må han bare oppe sig lige på det område

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.