Fik så ondt indeni.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. maj 2010

quity

I søndags mens jeg sidder og leger med min søn på 4½, siger han pludselig, "min far har før slået mig". Utrolig at en sætning kan gøre så ondt på én.

Dette har været min frygt siden faderen efter 2½ år ville ha fastsat samkvem. Jeg har tidligere set ham give et barn en syngende lussing, dette er nævt i statsamtet. Men de ville ik tage hensyn til det inden det skete for min søn. Jeg har hele tiden vidst at det kun var et spørgsmål om tid inden det skete. Tiden er der så nu....

Nå, trængte til at komme af med mine tanker og frustrationer over at det sakl komme så langt ud inden statsamtet vil tage en seriøs.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

Mira0911

quity skriver:

I søndags mens jeg sidder og leger med min søn på 4½, siger han pludselig, "min far har før slået mig". Utrolig at en sætning kan gøre så ondt på én.

Dette har været min frygt siden faderen efter 2½ år ville ha fastsat samkvem. Jeg har tidligere set ham give et barn en syngende lussing, dette er nævt i statsamtet. Men de ville ik tage hensyn til det inden det skete for min søn. Jeg har hele tiden vidst at det kun var et spørgsmål om tid inden det skete. Tiden er der så nu....

Nå, trængte til at komme af med mine tanker og frustrationer over at det sakl komme så langt ud inden statsamtet vil tage en seriøs.

Det er bare for dårligt at Statsamtet ikke gør noget...

DET ER IKKE LOVLIGT AT SLÅ BØRN!!!

Anmeld

18. maj 2010

quity

Jeg håber også de vil gøre noget nu. Problemet er bare jeg ik har bevis for at han er blevet slået. Kun min søns ord.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.