Menu til dåb...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. maj 2010

Kristina V

Ja nu skal lille mand jo snart døbes, og vi er igang med at planlægge. Men mangler dog nogle ideer til menuen??

Vi holder det i Juni, vi sætter telt på i haven, og der bliver ikke dækket op til højbord. Det bliver bare en rigtig hyggelig dag med grill og mad..

Men ideer tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

Mary

Coleslaw, kartoffelsalat, tzaziki, snobrød, spyd med forskelligt grønt og rejer fx. og så kød kød kød  og salalt med nogle forskelllige lækre dressinger at vælge imellem. 

Anmeld

19. maj 2010

Anne85

Kristina V skriver:

Ja nu skal lille mand jo snart døbes, og vi er igang med at planlægge. Men mangler dog nogle ideer til menuen??

Vi holder det i Juni, vi sætter telt på i haven, og der bliver ikke dækket op til højbord. Det bliver bare en rigtig hyggelig dag med grill og mad..

Men ideer tak

Vil endnu engang godt brokke mig over at du kun skriver herinde så vi andre ik må blande os  Så jeg blander mig bare alligevel

Jeg GLÆDER mig til barnedåb (på trods af at jeg kommer som absolut hval) - men jeg regner med at smide mig i en god havestol og så er jeg sikekr på at slagteren disker op med en masse lækkert KØD!!

Anmeld

19. maj 2010

sbs78

Anne85 skriver:

Vil endnu engang godt brokke mig over at du kun skriver herinde så vi andre ik må blande os  Så jeg blander mig bare alligevel

Jeg GLÆDER mig til barnedåb (på trods af at jeg kommer som absolut hval) - men jeg regner med at smide mig i en god havestol og så er jeg sikekr på at slagteren disker op med en masse lækkert KØD!!

hørt hørt Anne :-) Hvad blev der af de hjemmelavet burger?

Anmeld

19. maj 2010

Anne85

sbs78 skriver:

hørt hørt Anne :-) Hvad blev der af de hjemmelavet burger?

årh det ku også være godt  Er der nogen dresscode... eller må man komme i jogging bukserne som er de eneste jeg kan passe

Anmeld

19. maj 2010

Kristina V

Det bliver Brunch  Vi er nemlig allerede færdig i kirken kl 945.. Har været ved præsten idag og aftalt de sidste ting.. Og så griller vi Daniels pølser med kartoffelsalat til senere

Dresscode er galla.. hihi..

Ej vi sætter telt op og holder terrassedøren åben, så alle ungerne kan løbe rundt og hygge, og de to ubåde kan smide sig i sofaen 

Gider ikk med opdækket bord, så det bliver bare en hygge dag i haven.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.