Tror min mens er sprunget over, mine beregninger siger at sidst jeg havde mens startede den i weekenden op til uge 15... Hvilket jo er godt 5 uger siden
...
Har ikke holdt styr på min mens da vi jo ikke skulle have flere børn... Manden er blevet steralliseret for ca 3 mdr. men manden mente for ca 3 uger siden at vi sagtens kunne undvære gummi'et (selv om han ikke var testet), for at han overbevist om at de var døde
...
Men ja som i Jo kan forstå på det hele er kommunisterne ikke kommet, Jeg testede i går (eftermiddags), og ja testen var bragende negativ
...
Aner ikke hvad jeg skal gøre... Min hjerne, den som tilsyndeladende har været sat på standby, fortæller mig at jeg ikke skal beholde det, hvis den bliver positiv når vi tester igen til weekenden... Både fordi at stress-niveuet i familien ikke ville kunne holde til det, men også fordi at mine fremtidsplaner bliver godt og grunddigt skudt i sænk ved det...
Men tilgengæld har jeg også et hjerte og en holdning der siger at abort er udelukket
... Synes dybt inde i mig selv at når man er "voksen" nok til at fjolle rundt så er man også voksen nok til at tage ansvaret.... Der ud over har jeg altid ønsket mig et nummer 3...
Ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg, andet end at nogen vil høre lidt på mig...
Håber i kan tilgive mig for at være et fjols
...
Anmeld