Hvordan...........!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.641 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. maj 2010

Becks

Har I det i kroppen op til og under ÆL?

Jeg har nemlig ikke ÆL hver måned, og tænker derfor ikke over hvordan det føles når jeg så endelig har det..

Hilfe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

Kløver

Tutter skriver:

Jeg har nemlig ikke ÆL hver måned, og tænker derfor ikke over hvordan det føles når jeg så endelig har det..

Hilfe?

for at være helt ærlig, kan jeg kun vide det hvis jeg tager en ÆL test, jeg bemærker intet, ikke noget jeg lægger mærke til, eller noget jeg kan direkte sætte sammen med min ÆL

Anmeld

18. maj 2010

Sujan

Jeg kan godt være lidt træt og får mere apetit.. Og så stikker og niver det... Jeg mærker ÆL rigtig tydeligt

Anmeld

18. maj 2010

Mira0911

Tutter skriver:

Hilfe?

Jeg kan tydeligt mærke når jeg har æl.. Jeg har smerter, så jeg kun kan ligge på sofaen.. og det er for det meste så slemt at jeg skal tage smertestillende imod det...

Anmeld

18. maj 2010

Becks

Sujan skriver:

Jeg kan godt være lidt træt og får mere apetit.. Og så stikker og niver det... Jeg mærker ÆL rigtig tydeligt

Oki tak for svar begge 2

Anmeld

18. maj 2010

Becks

MoarJ skriver:

Jeg kan tydeligt mærke når jeg har æl.. Jeg har smerter, så jeg kun kan ligge på sofaen.. og det er for det meste så slemt at jeg skal tage smertestillende imod det...

Oki trist

Jeg har nemlig jag og niv i højre side og så prutter jeg enormt meget idag  Og har faktisk ondt eller ikke ondt men ubehag i maven

Anmeld

18. maj 2010

Mira0911

Tutter skriver:

Oki trist

Jeg har nemlig jag og niv i højre side og så prutter jeg enormt meget idag  Og har faktisk ondt eller ikke ondt men ubehag i maven

Det er også kun altid i den ene side jeg har ondt... Har ikke luft i maven, ikke´noget jeg har lagt mærke til... Så måske det er din ÆL du har nu...

Anmeld

18. maj 2010

Becks

MoarJ skriver:

Det er også kun altid i den ene side jeg har ondt... Har ikke luft i maven, ikke´noget jeg har lagt mærke til... Så måske det er din ÆL du har nu...

Hmm oki.. Synes nemlig bare det er underligt hvis jeg har den allerede nu, mit lort stoppede nemlig først i torsdags og havde haft det i 4 dage..

Anmeld

18. maj 2010

Mira0911

Tutter skriver:

Hmm oki.. Synes nemlig bare det er underligt hvis jeg har den allerede nu, mit lort stoppede nemlig først i torsdags og havde haft det i 4 dage..

Ja det lyder da lidt underligt... Hmm... Plejer altid at få min ÆL midt i cyklussen...

Ved ikke om det kan lade sig gøre at få den så hurtigt.. Det skal jeg slet ikke kloge i...

Anmeld

18. maj 2010

Becks

MoarJ skriver:

Ja det lyder da lidt underligt... Hmm... Plejer altid at få min ÆL midt i cyklussen...

Ved ikke om det kan lade sig gøre at få den så hurtigt.. Det skal jeg slet ikke kloge i...

Hehe nej aner jeg nemlig heller ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.