Sengehimmel til dreng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.169 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. maj 2010

Tynen

Kan man det?

Altså sådan en rund ring med "net"/tyll i blåt med piratmønster.

Hælder egentlig mest til at det er lidt tøset (Men det er nok fordi at jeg ikke er rendt på en drengeudgave af det endnu), men hvad dælan gør man ellers for at holde myg og fluer ude?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

Kaufie

Jeg har engang set sådan noget sløringsnet-agtigt stof..... Altså a la militærsløring..... Ikke helt tæt, men mon ikke det er nok til at holde myg og fluer fra at flyve igennem??

Har du billede af det du selv foreslår med piratmønster - for William er nok mere pirat end han er soldat....

Anmeld

18. maj 2010

bette

det kan man da sagtens.. kunne da være fedt i sådan noget drenget noget..

måske man selv kunne sy noget..??

Anmeld

18. maj 2010

Tynen

Ideen er at jeg (Har en prinsessehimmel til overs) klipper prinsessestoffet af, og får min mor til at sy noget nyt og piratagtigt på istedet.
Altså, så vi genbruger den der ring der er i toppen af himlen.
Men pludselig slog det mig bare - Er det ikke for tøset??!

Har ikke fundet stoffet endnu. Skal afsted til Stof&Stil med min mor på torsdag.
Ved dog lige præcis hvordan det ser ud

Meningen er at han skal have en hyggekrog magen til Stellas - Bare i piratstof, og så selvfølgelig det samme stof, som "himlen"/myggenettet er i.

Ej, forstår I hvad jeg mener? Har lidt svært ved at forklare mig i dag og har samtidig 2 stks. unger der nægter at sove

Anmeld

18. maj 2010

Nadi

Jo det tror jeg da godt du kan, men kan godt forstå dig i det der med om det bliver for tøset.

Men hvis det kun er til at holde myg og andet skidt folk ude så er det vel kun en del af året det skal bruges??

Anmeld

18. maj 2010

Mary

Det kan man da fint  I Ikea har de en i hvid/lysblå med skyer på. Den er rigtig fin synes jeg. Men hvis I selv vil lave en, kan I så ikke lade være med at lave den i tyl hele vejen rundt, men måske noget hvidt stof og så noget tyl der hvor man lukker til fx, hvis det er tyllet der bliver for tøset?

Anmeld

18. maj 2010

linemus

Synes jeg godt du kan. Hm, monstro det er det samme piratstof som Sebastian lige har fået gardiner i?? Kunne være ret sjovt nu hvor stellas fe-hule er det samme som signe og nannas gardin ( så sweeeet)

Line - der har en lille lækker knirkebaby liggende ved siden af mig i dobbeltsengen I'm in loooove!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.