3D af Alvin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.996 visninger
18 svar
0 synes godt om
18. maj 2010

Vial

Så tog jeg beslutningen om, at jeg ville investere i en 3D/4D scanning. Det har jeg ikke fortrudt.

Vil dog sige, at Viola bestemt ikke var samarbejdsvillig. Hun lå med ansigtet ind mod min ryg - OG med ben og navlesnor oppe i ansigtet.

Så jeg skal derind igen på fredag, så håber jeg, at hun gider flashe sit ansigt.

Der er 7 billeder af Alvin (ja, jeg kunne altså ikke vælge, ved godt de ligner hinanden..).

Man kan dog fornemme på billedeserien at han rynker panden mellem brynene. Det kan man godt forstå. Til højre maser Violas hoved godt på.

Jeg vedhæfter også lige et 2D billede af dem begge. De ligger nu med hovederne samlet under mit hjerte. Deres kroppe ligger ned langs hver side på min mave. SÅ SØDT.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

Nadia&Daniel

Af nysgerrighed  hvad koster sådan en 3D-scanning?? og vist de ikke ligger ordentlig til billede - får man så "bare" en ny tid?? og koster den nye tid så også noget??

Anmeld

18. maj 2010

Becks

KaMa skriver:

Så tog jeg beslutningen om, at jeg ville investere i en 3D/4D scanning. Det har jeg ikke fortrudt.

Vil dog sige, at Viola bestemt ikke var samarbejdsvillig. Hun lå med ansigtet ind mod min ryg - OG med ben og navlesnor oppe i ansigtet.

Så jeg skal derind igen på fredag, så håber jeg, at hun gider flashe sit ansigt.

Der er 7 billeder af Alvin (ja, jeg kunne altså ikke vælge, ved godt de ligner hinanden..).

Man kan dog fornemme på billedeserien at han rynker panden mellem brynene. Det kan man godt forstå. Til højre maser Violas hoved godt på.

Jeg vedhæfter også lige et 2D billede af dem begge. De ligger nu med hovederne samlet under mit hjerte. Deres kroppe ligger ned langs hver side på min mave. SÅ SØDT.

Arhmen altså  Suk

Må håbe Viola hører efter næste gang, ellers ved du hvad du står med når teen årene kommer hihi

Anmeld

18. maj 2010

NoName

Nadia&Daniel skriver:

Af nysgerrighed  hvad koster sådan en 3D-scanning?? og vist de ikke ligger ordentlig til billede - får man så "bare" en ny tid?? og koster den nye tid så også noget??

Hos jordemoder.dk har jeg givet 1400 for en 3D scanning.

På torsdag skal vi afsted 3. gang da lillepigen absolut ikke vil samarbejde... Prisen for scanning 2 og 3 er gratis, da vi jo ikke helt har fået det vi har betalt for.Men nu er det også sidste chance... SÅ jeg håber hun vender sig, så vi kan kigge lidt på hende...

Anmeld

18. maj 2010

NoName

KaMa skriver:

WOW, hvor er de billeder bare super gode... Hvor er han søde den lille Alvin... håber at Viola vender sig, så du kan få lov at se hende også.

Anmeld

18. maj 2010

Nadia&Daniel

noname skriver:

Hos jordemoder.dk har jeg givet 1400 for en 3D scanning.

På torsdag skal vi afsted 3. gang da lillepigen absolut ikke vil samarbejde... Prisen for scanning 2 og 3 er gratis, da vi jo ikke helt har fået det vi har betalt for.Men nu er det også sidste chance... SÅ jeg håber hun vender sig, så vi kan kigge lidt på hende...

Tak for det hurtige svar  Held og lykke - eller hvad man nu siger til sådan et foto-shoot

Anmeld

18. maj 2010

Vial

Nadia&Daniel skriver:

Jeg blev scannet på scanningsklinikken.dk

Det koster 1400 kr. Pt. har de kampagnetilbud på 1200 kr. En pris man også betaler, hvis man tidligere har været der. Fx til en tidlig scanning eller en kønsscanning.

Det er gratis at blive genscannet. Ved ikke om der er loft på, hvor mange gange man kan komme igen.. haha. Håber, at det bliver sidste gang næsten gang.

Det er en super oplevelse. De blev også "vejet" og vi gennemgik hele deres kroppe. Gik derfra med stor stolhed. Jeg har to super lækre toptunede babyer i maven

Synes i øvrigt, at det er god stil at prisen er den samme selvom jeg har to babyer i maven.

Det samme med kønsscanningen. Den kostede også bare 500 kr selvom det også tog længere tid.

Kan kun anbefale scanningsklinikken.dk, som ligger både i kbh og jylland.

Anmeld

18. maj 2010

Nadia&Daniel

Det er skrevet bag øret

Anmeld

18. maj 2010

Vial

Nadia&Daniel skriver:

Det er skrevet bag øret

Læste lige mit indlæg - lyder sgu næsten som om, at jeg arbejder der - eller får rabat.. haha. Det gør jeg ikke

Anmeld

18. maj 2010

MinWilliam

Hvor er det bare nogen gode billeder

Håber hun har vendt sig til i skal afsted igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.