Smillaluna indlagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.663 visninger
15 svar
0 synes godt om
18. maj 2010

Vial

Hej baby.dk'er

Jeg har lige en lille hilsen fra Smillaluna. Hun har også erfaret, at det ikke er lige let at være tvillingeruger (dog lidt mere end mig..)

I onsdags blev hun indlagt med fuld udrykning på Skejbys fødegang. Hun fik kraftige veer i sin bil på vej til Holstebro.

Hun har fået lungemodner og vehæmmende drop. Livmoderhalsen er heldigvis stadig 4 cm og hun er ikke åben. Fødslen er blevet bremset og der er nogenlunde ro på nu. Har stadig lidt småveer.

I morgen eller torsdag bliver hun overført til Herning. Hvor hun i hvertfald skal have en enkelt overnatning inden hun bliver udskrevet.

På fredag er hun fulde 28 uger, så prognoserne er gode for velskabte børn, men de skal blive derinde lidt endnu, og det tyder det også på, at de gør.

Mange kærlige og trøstende tanker til Smillaluna  og masser af krydsede fingre for, at de små bliver færdigbagte.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

otlitrom

Tak for update, KaMa!

Jeg håber Smillaluna kan holde på bebserne lidt tid endnu, så de bliver store og stærke til starten på livet!

Anmeld

18. maj 2010

LinLin

Godt de fik det bremset - det var da liiige tidligt nok...  for at de lige tager nogle uger mere derinde

Har du også haft veer???

Anmeld

18. maj 2010

Ni-ko-li-ne

KaMa skriver:

Hej baby.dk'er

Jeg har lige en lille hilsen fra Smillaluna. Hun har også erfaret, at det ikke er lige let at være tvillingeruger (dog lidt mere end mig..)

I onsdags blev hun indlagt med fuld udrykning på Skejbys fødegang. Hun fik kraftige veer i sin bil på vej til Holstebro.

Hun har fået lungemodner og vehæmmende drop. Livmoderhalsen er heldigvis stadig 4 cm og hun er ikke åben. Fødslen er blevet bremset og der er nogenlunde ro på nu. Har stadig lidt småveer.

I morgen eller torsdag bliver hun overført til Herning. Hvor hun i hvertfald skal have en enkelt overnatning inden hun bliver udskrevet.

På fredag er hun fulde 28. uger, så prognoserne er gode for velskabte børn, men de skal blive derinde lidt endnu, og det tyder det også på, at de gør.

Mange kærlige og trøstende tanker til Smillaluna  og masser af krydsede fingre for, at de små bliver færdigbagte.

Ej jamen dog!! Hils hende endelig og sig at jeg krydser fingre for at fødslen er standset og for at de alle har det godt!
Sender hende et stort knus!

Anmeld

18. maj 2010

wamse

krydser for de bliver der inde lidt endnu

Anmeld

18. maj 2010

Vial

Mor til David skriver:

Godt de fik det bremset - det var da liiige tidligt nok...  for at de lige tager nogle uger mere derinde

Har du også haft veer???

Nej, jeg har gudskelov ikke haft veer. Det havde været en ekstrem dårlig kombi med kort livermoderhals..pyhhh.

Nu gælder det både for Smillaluna og jeg om at blive liggende i sofaen og ruge færdige..

Anmeld

18. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Puha, sikke en omgang. Jeg krydser fingre for at hun snart er ovenpå igen og at dobbeltlykken bliver siddende lidt endnu

Kh

Rosa

Anmeld

18. maj 2010

LinLin

KaMa skriver:

Nej, jeg har gudskelov ikke haft veer. Det havde været en ekstrem dårlig kombi med kort livermoderhals..pyhhh.

Nu gælder det både for Smillaluna og jeg om at blive liggende i sofaen og ruge færdige..

Det var godt - så må du slappe af så meget du kan...

Jeg har SÅ mange plukveer, men de gør ikke ondt og kommer ikke regelmæssig - bare temmeligt irriterende... Gider ikke gå over tid, men han skal jo heller ikke komme FOR tidligt

Anmeld

18. maj 2010

Vial

Mor til David skriver:

Det var godt - så må du slappe af så meget du kan...

Jeg har SÅ mange plukveer, men de gør ikke ondt og kommer ikke regelmæssig - bare temmeligt irriterende... Gider ikke gå over tid, men han skal jo heller ikke komme FOR tidligt

Er der ikke noget med, at man har flere plukkeveer, når man er flergangsgravid? Om ikke andet fordi, at du unægteligt render mere rundt, når du har David.

Mine plukkeveer er reduceret så meget efter jeg har lagt mig ned.

Anmeld

18. maj 2010

LinLin

KaMa skriver:

Er der ikke noget med, at man har flere plukkeveer, når man er flergangsgravid? Om ikke andet fordi, at du unægteligt render mere rundt, når du har David.

Mine plukkeveer er reduceret så meget efter jeg har lagt mig ned.

Jeg ved ikke om man generelt har flere som flergangsgravid - men jeg har i hvert fald flere end sidst og de kom også langt tidligere (uge 14 )

Og jo, jeg render mere rundt end med David; dels fordi han er her, dels fordi jeg arbejder i en vuggestue, så er også begyndt nu at sige til mine kolleger på stuen at jeg lige har brug for at sidde 5 min indimellem!

Der er så mange bekymringer imens man er gravid - og så bliver det endda bare værre når barnet (/børnene ) er kommet ud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.