Gave til dagplejemor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.278 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. maj 2010

Englebisse

Giver I jeres dagplejemor gave til fødselsdag?

Min søns dagplejemor har snart fødselsdag og jeg synes hun skal have en gave, men er bare tom for ideer. Sidste år gav vi hende kaffe og chokolade. Det vil jeg ikke komme med igen.

Har I nogle ideer...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

TbCp

Englebisse skriver:

Giver I jeres dagplejemor gave til fødselsdag?

Min søns dagplejemor har snart fødselsdag og jeg synes hun skal have en gave, men er bare tom for ideer. Sidste år gav vi hende kaffe og chokolade. Det vil jeg ikke komme med igen.

Har I nogle ideer...?

Jeg har lige haft fødselsdag og har fået gave af 3 af ungerne.

Har fået en pilgrim halskæde, sådan en lædersnor med et vedhæng som kan "klipses" på, og som så kan udskiftes.

Et pilgrim armbånd

Og en lækker kogebog.

Jeg har ikke selv givet vores dagplejer fødselsdagsgave, da jeg ikke aner hvornår hun har fødselsdag. Men julegave har hun fået.
Det har været en lille kurv med kaffe, chokolade og lidt godt og den ene gang et krus med "verdens bedste dagplejer".

Anmeld

18. maj 2010

Dot D

Jeg gav vores dagplejemor en lille bog jeg havde lavet til hende(og hendes mand) med billeder af dem  sammen med Sophus og nogle af Sophus fra han blev født frem til nu. Hun blev rigtigt glad

Anmeld

18. maj 2010

Englebisse

TbCp skriver:

Jeg har lige haft fødselsdag og har fået gave af 3 af ungerne.

Har fået en pilgrim halskæde, sådan en lædersnor med et vedhæng som kan "klipses" på, og som så kan udskiftes.

Et pilgrim armbånd

Og en lækker kogebog.

Jeg har ikke selv givet vores dagplejer fødselsdagsgave, da jeg ikke aner hvornår hun har fødselsdag. Men julegave har hun fået.
Det har været en lille kurv med kaffe, chokolade og lidt godt og den ene gang et krus med "verdens bedste dagplejer".

Synes du det var for meget at de kom med så store og flotte gaver? Eller blev du bare rigtig glad fordi de havde husket og tænkt på dig?

Jeg synes jo vores dagplejemor skal have julegave og fødselsdagsgave for hun gør så meget for mit barn og kan se min søn er glad for hende. Desuden er det et job som man ikke bliver beregnet for så meget. Det synes jeg er forkert for I lægger hus og mange timer i at passe andres børn.

Synes ikke jeg vil komme med noget min søn har lavet til hende for er sikker på hun har fået rigtigt meget igennem de mange år hun har været dagplejemor. Nu er hun selv bedstemor og får mange hjemmelavet gaver derfra.

Anmeld

18. maj 2010

Margorie

Vi giver ikke gaver nej.. Ikke for at lyde streng, men. Det er et job hun får løn for, synes ikke jeg udover det behøver købe ting til hende. Hun har sikkert fået en masse fine ting af sin familie og venner..

Anmeld

18. maj 2010

TbCp

Englebisse skriver:

Synes du det var for meget at de kom med så store og flotte gaver? Eller blev du bare rigtig glad fordi de havde husket og tænkt på dig?

Jeg synes jo vores dagplejemor skal have julegave og fødselsdagsgave for hun gør så meget for mit barn og kan se min søn er glad for hende. Desuden er det et job som man ikke bliver beregnet for så meget. Det synes jeg er forkert for I lægger hus og mange timer i at passe andres børn.

Synes ikke jeg vil komme med noget min søn har lavet til hende for er sikker på hun har fået rigtigt meget igennem de mange år hun har været dagplejemor. Nu er hun selv bedstemor og får mange hjemmelavet gaver derfra.

Jeg blev rigtig rigtig glad

Synes det er nogle fine gaver og jeg vil mindes "mine" unger hver gang jeg har de smykker på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.