Pukkeveer eller veer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. maj 2010

2721

Hej

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvorn man skelner mellem plukkeveer og rigtig veer.

Talte med min fødegang i dag og kunne simpelthen ikke forklare om det var det ene eller det andet... Så nu sidder jeg bare her hjemme med en meget af tiden sten hård mave der går ondt og har nu ikke sovet andet en max en halv time i ny og næ de sidste 2 nætter

Nogen der har lyst til at dele deres erfaring med hvorn de vidste hvad der var hvad??

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

Daisy

Ville ønske jeg kunne hjælpe. Det er lidt svært og iser hvis man ikke har prøvet rigtige veer.

Jeg har svære plukveer, bliver nødt til at standse op og taber helt pusten, og så niver de godt og grundigt. Men udfra personlige erfaringer ved jeg at mine plukveer ikke 'gør' noget, da man ikke er i tvivl når man får rigtige veer.

Ring ind og hør hvad de siger på FD hvis du er usikker.

Pøj pøj

Anmeld

18. maj 2010

2721

Daisy skriver:

Ville ønske jeg kunne hjælpe. Det er lidt svært og iser hvis man ikke har prøvet rigtige veer.

Jeg har svære plukveer, bliver nødt til at standse op og taber helt pusten, og så niver de godt og grundigt. Men udfra personlige erfaringer ved jeg at mine plukveer ikke 'gør' noget, da man ikke er i tvivl når man får rigtige veer.

Ring ind og hør hvad de siger på FD hvis du er usikker.

Pøj pøj

Jeg ringede tidliger og de sagde jeg bare måtte vente og se tiden an. Da baby jo ikke var i fare og jeg er nu så langt henne at de alligevel ikke ville gøre noget får at stoppe fødslen, sys bare uvisheden er så ubehagelig. Og så savner jeg min søvn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.