900,- for skoletaske sæt - er det ikke dyrt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.796 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. maj 2010

Susan1978

Årh jeg kan ikke finde ud af det...

Det Ea så gerne vil have - er en Lego skoletaske med forskelligt tilbehør.. 

http://www.denlillebazar.dk/product.asp?product=2322

Der er en del af tøserne i SFOén der allerede har fået skoletaske og hun har forelsket sig i denne...

og det er fx penalhuset osv hun også er vild med.. 

hvad har i af tanker omkring skoletaske ?

Susan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

karina1980

jeg købte i januar en Jeva skoletaske til jasmin, med gymnastikpose, drikkedunk og madkasse til 150 kr, i fødselsdagsgave fik hun så penalhuset til.(af farmor)

det hele er nyt men billigt fordi det var sidste års model og derfor sat helt ned, jeg havde sat en maks på 3-400 kr på en taske som så ofte skal skiftes ud ved 2-3 klasse ifølge hende vi købte hos

Anmeld

18. maj 2010

Tina Andersen

har også købt en Jeva sidste års farve med hel moletjavsen til 450 synes at det var dyrt nok..

Anmeld

18. maj 2010

Tina2

Vi har kigget Jeva på nettet og den Filuca gerne vil ha' koster 599,- og penalhuset 199,-..... Synes det er mega dyrt.....

Anmeld

19. maj 2010

Avi

Naja ønskede sig netop den som Ea gerne vil have..og Bedste købte den også, men jeg fandt ud af at den Diddl rygsæk jeg købte til hende sidste år (og som har ligget og ventet) faktisk er samme str. så den er vi enige om at hun får til skolen i o klasse...

Knus avi

Anmeld

19. maj 2010

tumle81

Victoria forelskede sig i denne fra Lego, og den fik hun i fødselsdagsgave fra mormor og bedstefar... Farmor købte penalhuset til...

http://www.denlillebazar.dk/product.asp?product=1927

Synes det er mange penge men ville gerne give hende en god taske og fordi det var den første fik hun lov til selv at vælge ligemeget pris. Vi havde besluttet at vi selv ville give den hvis mormor og bedstefar havde andre gaveideer...

Hun er SÅ glad for den og glæder sig enormt til at have den med i skole...

Knus Kathrina

Anmeld

19. maj 2010

lene

vi har ikke købt nogen endnu, men Mathias har bestemt sig for at det hele skal være med Ben10 , så nu må vi se hvad det kommer til at koste =0)

Anmeld

19. maj 2010

Muslingen

Pyha det er godt nok temmelig dyrt.

Amalie har lige fået skoletaske og penalhus af sin morfar og hans kone til i alt 598 kr. Hun har selv været med i butikken og vælge det. Jeg kan ikke lige finde et billede af den, men den er meget fin med lilla, sort og grønt mønster. Og så et Jeva corazon penalhus med store røde hjerter på og med indhold.

Der står på et lille skilt på tasken, at der er inkluderet en isoleret madkasse. Men den var ikke i tasken, og i butikken siger de, at det kun er i modellen større. Men er det ikke falsk reklame når det står på et skilt på tasken?? Jeg har i hvertfald tænkt mig at brokke mig.

Kh Fie

Anmeld

23. maj 2010

Annette

Lige et lille spørgsmål..

Hvor faen går jeg hen i nordjylland og køber en skoletaske?
Har ikke lige kendskab til nogen butikker der handler med "ordenlige" skoletasker.

Knus Annette

Anmeld

23. maj 2010

Tina2

Annette skriver:

Lige et lille spørgsmål..

Hvor faen går jeg hen i nordjylland og køber en skoletaske?
Har ikke lige kendskab til nogen butikker der handler med "ordenlige" skoletasker.

Knus Annette

Jeva er et godt mærke, Annette og det har de bla i Neye som ligger i Bispensgade. Tror måske også de har det i Salling......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.