Hjælp til Hårfaver??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

906 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. maj 2010

hc=k

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad farver jeg gerne vil have i mit hår når jeg skal farves og klippes. Min mor har sagt at jeg skal vælge farver i dag, men jeg er helt blank.

Jeg er helt blank.

Kan i hjælpe??

Sådan her ser jeg ud nu. ( det er min kæreste der tosser ved siden af )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

NinaNymannMadsen

hvis du er til noget virkelig i øjnfaldene så hvad med knaldrødt. jeg tror det kunne se godt ud til dig.

jeg har lige farvet mit hår rødt og jeg havde samme farve som dig normalt er dig helt platin blondt inden under den røde farve da jeg næsten lige havde farvet det blondt der. du kan se farven på mit profil billed.

Anmeld

18. maj 2010

hc=k

Astasmor skriver:

hvis du er til noget virkelig i øjnfaldene så hvad med knaldrødt. jeg tror det kunne se godt ud til dig.

jeg har lige farvet mit hår rødt og jeg havde samme farve som dig normalt er dig helt platin blondt inden under den røde farve da jeg næsten lige havde farvet det blondt der. du kan se farven på mit profil billed.

Åh ja det er nok lige våget nok til mig tror jeg. Jeg havde tænkt på noget med nogle striber af nogle forskællige farver, men synes bare at lyse striber er SÅ kedeligt. Men rød kunne jo godt være en af farverne.

Anmeld

18. maj 2010

frk Jensen

hc=k skriver:

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad farver jeg gerne vil have i mit hår når jeg skal farves og klippes. Min mor har sagt at jeg skal vælge farver i dag, men jeg er helt blank.

Jeg er helt blank.

Kan i hjælpe??

Sådan her ser jeg ud nu. ( det er min kæreste der tosser ved siden af )

Hey...

Jeg ville få en knald ORANGE i toppen og så lave en mørk bund...
Det kunne være fedt...

Friskt, nyt og anderledes her til sommer..

Lige pt har jeg sort bund og lilla top... '

Kram Betina

Anmeld

18. maj 2010

hc=k

BetinaMørk skriver:

Hey...

Jeg ville få en knald ORANGE i toppen og så lave en mørk bund...
Det kunne være fedt...

Friskt, nyt og anderledes her til sommer..

Lige pt har jeg sort bund og lilla top... '

Kram Betina

Hmm godt bud, men jeg tror aldrig rigtig det bliver godt for mit hår er meget flat så jeg tror det vil komme til at ligne at jeg har klasket en æggeblomme oven i hovedet hehe

Anmeld

18. maj 2010

Ni-ko-li-ne

jeg ville sige en klassiks meget mørk brun med røde og kobber striber, det skal være de brede striber

Anmeld

18. maj 2010

hc=k

ka-ri-na skriver:

jeg ville sige en klassiks meget mørk brun med røde og kobber striber, det skal være de brede striber

Ja det lyder mere som mig tror jeg. Jeg vil jo gerne være smart, men jeg gider ikke komme til at ligne en cirkus klovn

Anmeld

18. maj 2010

hc=k

Hvorfor er der ikke sådan et sted på nettet hvor man kan se farverne. Det er mega svært at sidde og finde på når man ikke kan se dem jo.

Anmeld

18. maj 2010

frk Jensen

hc=k skriver:

Hmm godt bud, men jeg tror aldrig rigtig det bliver godt for mit hår er meget flat så jeg tror det vil komme til at ligne at jeg har klasket en æggeblomme oven i hovedet hehe

Der er jo mange former for orange.. lys orange, knald orange og en dyb mørkere orange....

hvor får du håret farvet henne? De har jo også tit nogle fede idéer og firsure der passer netop til dig..

betina, der er alt for glad for hendes "orange" frisør..

Anmeld

18. maj 2010

frk Jensen

Altså jeg er ikke bange for PANG farver...

Her har jeg det lilla... (mig med en lille somersby i hånden og i pænt godt humør... )
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.