Vores små poder er ved at være store..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.285 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. maj 2010

saxa

Hej Maj08-mødre.

Nu er vores dejlige børn jo ved at være 2år - eller er blevet 2år. Hvordan går det med de små poder? Det er ved at være lang tid siden vi har haft sådan en runde.

Herhjemme fyldte Yasmin 2 i søndags - og vi holdte fødselsdag for hende hele weekenden med familien, og igår for dagplejen. Hun har haft en rigtig god fødselsdag. Den bedste gave hun har fået, er helt klart hendes helt egen hund. Hun er super glad for "Yankee" og der er ingen morgen-surhed mere.. Hun fik den lidt på forskud, så vi har haft ham i 14 dage nu. Og hun elsker at lege med ham. Hun fik selvfølgelig også en masse andre gode gaver.

Igår var vi til 2års undersøgelse - hvor hun vejede 12.4kg og var 93cm høj Så hun er ved at være en stor pige. Sund og rask var hun.

Ellers går alt godt herhjemme, hun er en pige med stort P, forstået på den måde at hun har temperament og hidsighed..  Men mon ikke det ligger til pigerne?? hun er rigtig god til at hjælpe til med at dække bord, lave mad osv. sammen med mor, og hun nyder det. Lige nu går hun meget op i "mor har en baby i maven" - men jeg er lidt spændt på at se hvordan det kommer til at gå, når lillebror kommer til verdenen.. Men er sikker på hun klarer storesøster-rollen med Bavour!!

Nok om Yasmin - hvordan går det hos jer?! Er da lidt nysgerrig..

Flasher lige et par billeder af Yasmin og Yankee

Marianne - som egentlig burde bruge sin tid på bachelor

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

saxa

Tit tit

Anmeld

8. juni 2010

Gugmus

Hey hey... syns lige jeg ville give mit besyv med om, hvordan det står til her.

Lucas blev 2 år d. 17/5, og var samme dag til 2.års undersøgelse. Han vejer nu 15,3 kg, og er 93 cm. høj, så han er lidt af en basse. Men hvor er han skøn altså...

Vi har siden vi købte hus, gået og lavet en masse på det, og hver gang han ser et stykke værktøj så skal man da bare have det i hænderne... Jeg tror han skal være håndværker....*G*

Sproget er endnu ikke så godt med. Han har fået dræn i ørene for 4 mdr. siden, ikke fordi han havde mellemøre betændelse, men pga. vand i ørene... det har da hjulpet en del, men jeg syntes stadig ikke det er nok.

Ellers nyder jeg, må jeg indrømme, ham langt mere end jeg nød de andre 2. Muligvis fordi jeg er blevet et par år ældre (eller 13/16) men syntes bare jeg tager det hele meget mere afslappe med ham...

Syntes faktisk bare at det er fanastisk at være mor til en lille igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.