Børn er da til for at blive vist frem, ikke???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. januar 2008

Doktor Doolittle

Det skulle man i hvert fald tro, min mor synes. Theodor og William er rigtig glade for mormor og morfar, og mine forældre er også meget engagerede i dem. Fx. henter min mor dem hver torsdag og er sammen med dem hjemme hos os, til de skal i seng, hvadenten Michael og jeg er hjemme eller ej. Det er rigtig hyggeligt for alle parter

Sidste weekend tændte jeg dog totalt af på min mor De skulle have drengene med i Børnehuset på Louisiana, så min mor ringede dagen før og spurgte, om de ikke godt kunne få de dér Ralph Lauren bluser på, som de har fået i julegave af min også meget materialistiske bror Sådan noget tænder jeg helt af på, er vores drenge da ikke gode nok ligegyldig hvad de har på Og tager mine forældre dem med på Louisiana for at hygge med dem eller for at vise dem frem Indeni sydede jeg af raseri også fordi det minder mig om min egen barndom hvor jeg kun høstede ros, hvis jeg havde præsteret noget, man kunne vise frem. Jeg blev aldrig værdsat bare for at være den unikke person, jeg var og som alle jo er. Jeg elsker jo selvfølgelig mine drenge ligegyldig hvad de har på og hvordan de ser ud

Nå men jeg endte med at give drengene bluserne på og tænke "hvad fanden". Da de så kom hjem med dem havde William nye bukser på, som min mor havde købt, for de jeans han blev sendt af sted i var lidt slidte

Er det bare mig der er lidt touchy her eller hvad siger I til det hele?

Knus fra undrende Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2008

Hudi

Hej Tina!
Hm jeg var altså også blevet gal. Specielt over det med bukserne.
Jeg mener ikke det er tøjet der er vigtigt, men den person der gemmer sig bag beklædningen. Og med børn er det da mere vigtigt at de har det godt og kan udfolde sig i det de har på end at de ligner små modedyr:)
Hilsen Heidi (der gik i joggintøj og laksko til jeg var 12)

Anmeld

24. januar 2008

nilles

Ja for mig lyder det nu altså også lidt underligt...det der skulle betyde noget var jo netop at de kunne hygge sig sammen....
Kan slet ikke forestille mig at der overhovedet er nogen der gider gå så meget op i hvilket mærke tøj børnene har på - men sådan er vi jo forskellige.
Når det så er sagt, så skal jeg da indrømme at der også ind imellem sniger sig nogle mærkevarer ind imellem victors garderobe, men det er nu mere fordi jeg synes tøjet er smart og ikke fordi det hedder benneton (eller lign.).
Kort og godt...jo jeg er enig med dig!!

Anmeld

25. januar 2008

3rollinger

Hej Tina

Jeg tror nu der er mere i den historie end at dine boern skal have en bestemt troeje paa. Ja, det naevner du jo saadan set selv mht din barndom.

Men naar jeg skal ud med mine unger giver jeg dem da ogsaa noget paent toej paa (alt efter hvad vi skal selvfoelgelig) og kan da godt lide at de ser paene ud. Jeg kan godt lide at se min datter i en soed nederdel og rottehaler. Og jeg vokser en cm hver gang jeg faar at vide hvor smuk hun er. Og praecis det samme med Daniel, bortset fra nederdelen og rottehalerne ;). Det betyder saa nu at jeg er omkring 7 m og 35 hoej 8(

Men altsaa, jeg kan godt forstaa din mor gerne vil have de ser paene ud. Men naar det er sagt, saa lyder det til at hun overdriver det en tand. Og det skal heller ikke vaere afgoerende at blusen hedder Ralph Lauren.

Knus
Trine

Anmeld

25. januar 2008

Sørensen

Hej Tina

Jeg var tændt total af.

For det første var der ikke nogen der skulle bestemme hvad mine børn skulle have på og for det andet, skulle de ikke købe nyt tøj og give dem det på med det samme.
Jeg har det sådan nyt tøj skal vaskes og det skal vaskes hjemme ved mig, så jeg ved hvad de har på kroppen af vaskepulver og lign.

Kom min mor eller sviger mor og sagde sådan, havde hun ikke fået børnene med.

Jeg kan godt forstå at de gerne vil have de ser pæne ud når de skal med, for sådan har jeg det også selv, men det kan de altså også være i tøj fra Føtex, Bilka, H&M eller hvor man nu kan købe tøj - det behøver altså ikke være det dyreste.

Sig din mening og las dem vide hvad du og din mand står for og hvor specielle dine børn er bare ved at være til.

Knus fra
Tina HS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.