Døgnvagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. maj 2010

Stumpen

det skal jeg på her kl 14 og til kl 15 i morgen.. Havde rigtig kun aftenvagt i aften og dagvagt i morgen (som står på supervision og pmøde) Men der manglede en til natten, så om jeg tog hjem eller blev og sov.. Men uha jeg er spændt på hvordan det kommer til at gå, for sover jo pænt tungt om natten og en af beboerne sender sms hvis h?n har brug for hjælp.....

Fredag står den igen på døgnvagt og søndag har jeg tilbudt at tage en 10 timers vagt, men afd-lederen vil lige høre vikarerne ad inden hun bruger det faste personale..

Pip herfra..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

Heidi B

Hold da op... du er da rigtig arbejds ivrig!!!!

Er det godt????

Anmeld

18. maj 2010

Munder

Spændende søde. Er det ikke bare fedt at komme i gang?

Læste lige på Fb at Victorias første dag i DP var gået godt, det kører da bare hva?

Anmeld

18. maj 2010

Stumpen

Heidi B skriver:

Hold da op... du er da rigtig arbejds ivrig!!!!

Er det godt????

Ja det er rigtig godt.. De første dage tænkte jeg at det var lidt kedeligt, da jeg er vant til at rende med tungen ud af halsen, for at nå mine beboere, men nu har jeg vendt den og nyder at jeg nu har tid til mine beboere.. F.eks var vi ovre og bowle i fredags, det er ski da det det går ud på -at vi har TID til sådan noget med beboerne 

Anmeld

18. maj 2010

Stumpen

Munder skriver:

Spændende søde. Er det ikke bare fedt at komme i gang?

Læste lige på Fb at Victorias første dag i DP var gået godt, det kører da bare hva?

Jo det er dejligt at være kommet igang igen og har fået flere gode tilbagevendinger fra kollegaer, så det er skønt... En sagde til mig i onsdags at jeg var behagelig at arbejde sammen med, en anden sagde i fredags at jeg udstrålede at jeg havde styr på det og min afd leder smsede til mig i torsdags, da jeg tilbød at komme ind og tage en dobbeltvagt (dag og aften fredag) at hun næsten helt glemte at jeg var ny fordi jeg er kommet så hurtigt ind i det... Top nice at få at vide, da jeg stadig er usikker inde i mig selv om jeg nu gør det rigtigt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.