Så er det idag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

997 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. maj 2010

*may-girl.2010*

... jeg skal sættes igang...

Jeg glæder mig selvfølgelig til at få det overstået og få vores lille guldklump i armene. Men hold op hvor er jeg nervøs og tænker på det værste og alt det der kan gå galt. Har mest lyst til at stikke halen mellem benene og løbe fra det hele... Flere der har haft det sådan?

Jeg håber det går bedre, når først jeg er i det.... Det er nok mest tanken om det ukendte og jeg ikke aner hvad jeg går ind til... Men der kommer vel noget godt ud af det til sidst....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

trine3112

Pøj pøj. Kan godt forstå du glæder dig. Det må også være mærkeligt at vågne op og tænke "I dag skal jeg være mor" - men en dejlig tanke

/Trine

Anmeld

18. maj 2010

Mathilde

Jeg er ikke selv blevet sat igang, men vil alligevel lige ønske dig held og lykke med den forestående fødsel det er stort at få sit lille barn i armene

Anmeld

18. maj 2010

*may-girl.2010*

Mange tak. Glæder mig også.

Anmeld

18. maj 2010

Valle81

Al det bedste held og lykke med fødslen:0)

Håber det går glat. Glæder mig meget til en FB og billeder:0)

Anmeld

18. maj 2010

MinWilliam

Held og lykke med den kommende fødsel

Glæder mig til at se billeder

Anmeld

18. maj 2010

Nanna1985

Hvor SPÆNDENDE  PØJ PØJ

Håber du får en god oplevelse og en god fødsel

Blev selv sat igang med nr. 2 og det var en god oplevelse

Anmeld

18. maj 2010

Mira0911

Held og lykke...

Anmeld

20. maj 2010

*may-girl.2010*

Tak for jeres held og lykke og pøj pøj... Nu vil jeg bare gerne ønske mig lidt vestøv!

Blev sat i gang i tirsdags og der sker bare ingenting. Har nu fået 3 x stikpiller og havde da lidt rumlen i maven igår aftes og fik af vide af jordmoderen at vi bare måtte komme ind i løbet af natten hvis der blev noget. Så gik tidligt i seng for at få så meget søvn som muligt, men har sovet ganske fint og føler mig vældig snydt at stå op her til morgen og spise morgenmad, med tanken om endnu en stikpille her i formiddag. Hold op jeg er utålmodig, nu vil jeg bare gerne snart have det overstået... suk

Anmeld

20. maj 2010

lululupo

uhhhh spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.