FERIE!!! ...næsten.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. juni 2008

rlyn

Så fik jeg afviklet min eksamen for i år.
Var oppe igår i pædagogik og fik et 7-tal. Egentlig ok karakter, selvom man lige skal vænne sig til de nye karakterer

Det som er rigtig øv er, at jeg endnu engang ikke formåede at strukturere min eksamen ordentlig
Men så ved jeg da, hvad jeg virkelig har brug for at arbejde med nu
Jeg hører altid den samme kritik, at jeg ikke formår at sætte et skarpt nok fokus. Som min pæd-lærer sagde: Du har viden til mere end et 12-tal, men du ved ikke helt, hvordan du skal formidle din viden. Stop med at læse al den viden og koncentrer dig om at forstå at formidle den.
Og ja, kan kun give hende ret.

Nu mangler jeg bare en lille opgave i hjemkundskab omkring ernæring, så kan jeg holde helt ferie.

Jeg har ikke været så aktiv herinde på det sidste, men har læst lidt med hver dag. Bliver dejligt også at få lidt mere tid til det

Håber I alle har det godt.

Knus
Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2008

Stumpen

Stort tillykke med 7-tallet
Sikke en ros at få af sin lærer, men jeg er nu også selv en torsk til det med eksamener.. :$+o(
Det lyder til på et andet indlæg at du er glad for hjemkundskab, så mon ikke du snart har fået den opgaven banket igennem??;)
God sommerferie.. Min starter først den 28. juli og slutter igen den 14. aug, hvor jeg tager hul på DET SIDSTE semester ;)
(H) Anja..

Anmeld

13. juni 2008

3rollinger

Tillykke med resultatet, Rikke. Jeg kan bare overhovedet ikke finde ud af den nye skala!! Hvad var der nu galt med den gamle.

Men ihvertfald skoent for dig at vaere naaet et skridt videre mod ferien.

Jeg har ogsaa lige nogle arbejdsuger endnu, inden jeg kan holde en kort men velfortjene ferie. Til gengaeld har jeg intensiv arbejdsuge fra paa mandag, hvilket vil sige at jeg arbejder fra 8 til 15 uden pauser, istedet for 8 til 17 med en times spisepause. Det er jo ikke daarligt!! Saa er der mere tid til at gaa i swimmingpoolen, hvis solen ellers gider at komme til Spanien.

I har jo kidnappet den deroppe nordpaa!!

Hvordan gaar det med soede og smukke Tristan?

Knus
Trine

Anmeld

13. juni 2008

Doktor Doolittle

Dejligt eksamen er vel overstået Rikke :)) Jeg tror mange af os har det som dig og begår de samme fejl igen og igen, når vi går til eksamen. Men.... det gik jo alligevel rigtig godt 8D
Jeg håber I får en dejlig ferie, skulle I til England i år?
(H) fra Tina

Anmeld

17. juni 2008

rlyn

Hej Tøser.

Tak for jeres svar og hilsner :D

Anja: Ved sq ikke om jeg får den lavet - synes lige det er så lækkert med ferie nu ;):$

Trine: Scalaen blev ændret så den er mere tilsvarende de internationale karakterer. Der ud over skulle det være nemmere nu at få en topkarakter, da man ikke længere skal opfinde den dybe tallerken for at få 13.

Tina: Ja, vi har jo alle vores svagheder - heldigvis ;) Vi skal til England i 3 uger og rejser d. 8. juli. Glæder mig helt vildt 8D8D8D

Knus Rikke (H)(H)(H)
...som er på vej til brunch med tre studiekammerater for at fejre veloverstået eksamen :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.